Beste jordmor på Oslo jordmor og ultralydklinikk?

Løkkamamma84

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Hei dere. Nå begynner jeg endelig å komme så langt i svangerskapet at det er tid for en TUL for å se om noe banker og slår. Har hørt så mye bra om Oslo jordmor og ultralydklinikk, så tenkte å bestille time der. Er det noen som har vært der og har gode erfaringer? Jeg kan velge mellom Birgitte og Stine. Noen anbefalinger?

Last edited:
Jeg var hos Stine og hun var veldig behagelig, hyggelig og flink. En veldig fin opplevelse :)

---

redigert av moderator

Last edited by a moderator:
Hei damer!

Minner om at det ikke er lov å legge ut fult navn på andre personer her på forumet.
Vennligst rediger innleggene deres snarest mulig, ellers slettes tråden

Sensitive opplysninger
Vi anbefaler deg ikke å oppgi fullt navn, adresse, personnummer, kontonummer eller andre sensitive opplysninger via BV/FVs diskusjonsforum. Den samme anbefalingen gis på generelt grunnlag for bloggene. Dersom dette skjer, er det på eget ansvar. Det er frivillig å legge inn opplysninger på "min profil". Det er ikke tillatt å gjengi innhold fra private meldinger på forumet annet enn fra de du har skrevet selv. Legg ikke ut opplysninger om barn/partner eller annen familie på en slik måte at du identifiserer dem. Dersom du legger ut bilder av andre personer, må dette være avklart med vedkommende. Her henvises også til Åndsverkloven: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1961-05-12-2/KAPITTEL_6#§45c

Vi var hos Stine og er veldig fornøyd! Veldig fin og behagelig opplevelse og det tror jeg er mye på grunn av hu :happy:

Jeg var hos Stine og hun var veldig behagelig, hyggelig og flink. En veldig fin opplevelse :)
Tusen takk :) da blir det time hos Stine på fredag. STAS og SPENNENDE :)

-----
redigert av moderator

Last edited by a moderator:
Vi var hos Stine og er veldig fornøyd! Veldig fin og behagelig opplevelse og det tror jeg er mye på grunn av hu :happy:
Supert! Da stoler jeg på at Stine er perfekt for å ta TUL og forklare oss hva som skjer. tusen takk for anbefaling. Blir time hos henne på fredag :)

Har redigert noen av innleggene og fjernet fult navn på helsepersonell.

Skrives det fult navn en gang til så sletter vi tråden.

Jeg var der i dag. Veldig bra var det! Og deilig å se en levende liten klump.
Så bra! Var du hos Stine? Syntes det var helt utrolig bra sørvis der altså. fikk jo med film og alt :) Gratulerer med levende klump. Hvor langt var du på vei?

Så bra! Var du hos Stine? Syntes det var helt utrolig bra sørvis der altså. fikk jo med film og alt :) Gratulerer med levende klump. Hvor langt var du på vei?

Jeg var hos Stine. Det var veldig bra ja. Skal definitivt tilbake dit hvis jeg skal ta flere. Er 9+2 i dag:smug:

Back
Topp