Black friday i Norge er oppskrytt så ville ikke satset på disse dagene. Spørs litt hva du ser etter. Klær kan du finne billig på salg, men nå er det ofte sommerklærne som er på salg hos de typiske klesbutikkene.(Edit : jeg fikk vinterbarn sist, nå kom jeg jo på at jeg før vår/sommer barn så trenger ikke være så dumt å kjøpe). Jeg kjøpte mye klær på romjulssalget og januarsalget

Barna hus har ofte salg på Reflex ull. Gjerne opptil 40-50% så da er det lurt å slå til. I tillegg har de stort høstsalg gjerne etter sommeren hvor de selger ut alle årets varer for å gjøre plass til nyheter så følg med neste høst med tanke på vinterklær! Om du har Barnas hus i nærheten da. Nettsalget er ikke alltid like bra. Jeg er ikke så fan av Cubus sine barneklær, men de har jo ofte Big smile day med 40% på hele butikken. Leker o.l finner du billig på nett typ Lekekassen.no året rundt.
Kid interiør har til tider 40% på hele barnesortimentet eller 3 for 2 så da kan du handle dyne, sengetøy, gulpekluter, vaskekluter osv.
Ellers er som nevnt prisjakt gull for de store tingene som barnevogn og bilstol.
Finn.no: her finner du fint brukt Tripp trapp, stellebord, vognposer/bilstolposer, babysete til Tripp trapp, vippestol, sprinkelseng osv. kjøpte nesten alt dette brukt
Oj lang svar her hehe, men ja jeg lever av salg haha