Beste hold-in?

Kicks

Gift med forumet
Hva er deres erfaringer?
Trenger tips til hold-in truse (eller lignende) som virkelig gjør nytten sin og som i tillegg er ok komfortabel. Må helst kunne dras helt opp til bh!

Prøvd kappahl og lindex, men ruller liksom bare ned og holder seg ikke der jeg ønsker.

Hva er deres erfaringer?
Trenger tips til hold-in truse (eller lignende) som virkelig gjør nytten sin og som i tillegg er ok komfortabel. Må helst kunne dras helt opp til bh!

Prøvd kappahl og lindex, men ruller liksom bare ned og holder seg ikke der jeg ønsker.

Kunne dette vært noe? Da klir de ikke ned:)

19489_Chantelle_Chantelle_Shaping_Underbust_Bodysu_1.jpg
https://www.underverker.no/products...idAPLD1fkltBU0TCtqD1BdogPEP2vMaDE8BoCDxDw_wcB

Det er ikke hold in truse men jeg ville tipse deg om disse også

Waist trainer

5_480a30c6-b01a-4014-b228-0c3138d801c4_700x.jpg

Jeg har sverget til disse i mange år:)
Sluttet med dem når jeg ble gravid av naturlige årsaker, men jeg skal begynne med de igjen nå:)

Kunne dette vært noe? Da klir de ikke ned:)

Vis vedlegget 300338
https://www.underverker.no/products...idAPLD1fkltBU0TCtqD1BdogPEP2vMaDE8BoCDxDw_wcB

Det er ikke hold in truse men jeg ville tipse deg om disse også

Waist trainer

Vis vedlegget 300337

Jeg har sverget til disse i mange år:)
Sluttet med dem når jeg ble gravid av naturlige årsaker, men jeg skal begynne med de igjen nå:)
Takk for tips!
Hvordan er denne i str? Pleier gå ned en str i slike hold-in saker, er det mulig med denne? Ser den ikke kan byttes, og var en grei stiv pris, men gjør vel kanskje nytten sin da!
Er den vanskelig å gå på do med? Ser det er body og tenker jo det er mindre styrete enn en truse? :)

Takk for tips!
Hvordan er denne i str? Pleier gå ned en str i slike hold-in saker, er det mulig med denne? Ser den ikke kan byttes, og var en grei stiv pris, men gjør vel kanskje nytten sin da!
Er den vanskelig å gå på do med? Ser det er body og tenker jo det er mindre styrete enn en truse? :)
Ja, det er smart å gå ned i størrelse så den holder best inn.
Do situasjonen er ikke noe problem i med den dyreste, det er en body med trykknapper under.

Stiv pris men du kan også finne den rimeliere her så jeg:)

299, - og gratis frakt med koden som står på siden.
xsmile5

https://www.bonprix.no/produkt/sort-950634/?size=216027227&promo=Bodies & Bodyformer&typ=PLA&anbieter=GoogleShoppingm&aktion=Dame&version=&matchkey=59273445045_95063495#38&gclid=CjwKEAjwue3nBRCCyrqY0c7bw2wSJACSlmGZqZqZMaTRi9w5n5nVBx5UEicW8s2krOAf7Et_CtKhthoCQrjw_wcB

Der blir do situasjonen litt ekstra mas med for du må ta av deg hele som i en jumpsuit desverre. Med waist traineren trenger du ikke det da:)

Last edited:
Ja, det er smart å gå ned i størrelse så den holder best inn.
Do situasjonen er ikke noe problem i med den dyreste, det er en body med trykknapper under.

Stiv pris men du kan også finne den rimeliere her så jeg:)

299, - og gratis frakt med koden som står på siden.
xsmile5

https://www.bonprix.no/produkt/sort-950634/?size=216027227&promo=Bodies & Bodyformer&typ=PLA&anbieter=GoogleShoppingm&aktion=Dame&version=&matchkey=59273445045_95063495#38&gclid=CjwKEAjwue3nBRCCyrqY0c7bw2wSJACSlmGZqZqZMaTRi9w5n5nVBx5UEicW8s2krOAf7Et_CtKhthoCQrjw_wcB

Der blir do situasjonen litt ekstra mas med for du må ta av deg hele som i en jumpsuit desverre. Med waist traineren trenger du ikke det da:)
Den første ble jeg skikkelig forelsket i da! Om dne er komfortabel virker den heeelt super for mitt ønske og formål!:D

Har ikke prøvd selv, men ser at zizzi har forskjellige typer.
De har iallefall helt supre strømpebukser som ikke ruller ned. Så jeg tenker kanskje at hold-in-serien dems er litt samme type

Jeg har prøvd lindex sine truser men føler jeg bare ser enda mer gravid ut :nailbiting: alt blir så kompakt hvis dere forstår. Andre som har det problemet eller er det bare meg? Kanskje jeg har kjøpt for stor, gikk ikke ned i str

Jeg har prøvd lindex sine truser men føler jeg bare ser enda mer gravid ut :nailbiting: alt blir så kompakt hvis dere forstår. Andre som har det problemet eller er det bare meg? Kanskje jeg har kjøpt for stor, gikk ikke ned i str
Jo kanskje når du sier det. Men uansett blir det totale volumet mindre på meg, og liker heller litt rundere mage enn den stygge hengemagen:hilarious: Og i tillegg holder den seg ikke på riktig plass, og blir heller ikke komfortabel da..

Back
Topp