beste hårkur, shampo og balsam.. :)

~haremamma~

Elsker forumet
for tørt hår :)

noen tips??:)

Sebastian potion 9 er suuuper hårkur.. håret blir fanstastisk mykt og glansfullt, og så er det leave in, og det er jo elsk.

Biolage!

Jeg har prøvd litt forskjellig uten egentlig å finne noe jeg liker veldig godt, men min beste opplevelse med frisørprodukter er vel kanskje Kerastase. Den orange serien er til tørt og skadd hår, om jeg ikke husker feil.
Hadde shampo og balsam, og en sånn leave in-greie som var varmebeskyttende og gjorde at håret føltes mindre frizzy, men denne siste saken her har jeg ikke funnet igjen, vet ikke hva den het for noe. 

hønepønemor skrev:
Sebastian potion 9 er suuuper hårkur.. håret blir fanstastisk mykt og glansfullt, og så er det leave in, og det er jo elsk.

Det er ikke en hårkur, det er jo en styling! En "base" man bruker før annen styling.

Til HI, hvordan tørt er håret ditt da? Er det kjemisk skadet? Varmeskadet? Har du tynt hår? 

Er ingen ekspert, men har prøvd litt forskjellig...

...har landet på at jeg liker produktene fra merket "Joico".
Bestiller det på Blivakker.no

Labambie skrev:

hønepønemor skrev:

Det er ikke en hårkur, det er jo en styling! En "base" man bruker før annen styling.

Til HI, hvordan tørt er håret ditt da? Er det kjemisk skadet? Varmeskadet? Har du tynt hår? 

Tynt kjemisk skadet hår :)

Takk for tips. Skal sjekke ut di forskjellige merkene :-)

Joiko!

Kerastase bruker jeg! Veldig fornøyd med den!! :) 

Back
Topp