Beste graviditets tips!

Serenity

Betatt av forumet
Aprilspirene 2024❤️
Hei!

Jeg lurer på hva dere har investert i for å gjøre graviditeten bedre, mer komfortabel eller ting som hjelper tiden å gå raskere ?

For meg så er det BBhug puta❤️, bestilte den sekundet jeg testet positivt. Finnes ikke noe mer komfortabelt uansett om man er gravid eller ei ! Angrer bittert når jeg solgte min ved forrige graviditet….
 
Skal nok også finne frem gravidputa snart! Ellers prøver jeg å alltid ha noe godt alkoholfritt å drikke. Setter pris på noe godt i glasset selv om jeg ikke kan drikke øl/vin :)
 
Uten tvil bbhug puten :D
Går også mye i kjoler året rundt og bruke gravidstrømpebukser syntes jeg er veldig komfortabelt når det begynner å bli ubehagelig med stramme klær :happy:
 
Har også hatt BBhugme-puta tidligere, men solgte den nesten ubrukt. Hadde bekkenleddsmerter allerede tidlig i første svangerskap og spanderte på meg den med nr2, men brukte den nesten ikke. Jeg synes at ei sammenrulla dyne eller et par puter til støtte er bedre enn BBhugme-puta - så det finnes alternativ som du antakelig har liggende i huset allerede men det er smak og behag!

Ellers er et oppblåsbart sitteunderlag med flere «luftputer» gull å ha med seg - trykkavlastende og supert for bekkenet!
 
For de av dere som liker å gå med bukse/ jeans, så kan jeg anbefale å bruke hårstrikk i knappehullet og over knappen, så kan du bruke de vanlige buksene dine litt lenger.
 
Back
Topp