Beste flaske?

Luxx

Glad i forumet
Har nå holdt oss til Avent flasker men begynner nå å lure på om det er flaskene som er problemet da tøtta er ekstremt plaget med luft, da spesielt når andre mater henne. Har lest litt rundt og ser at flere har samme problemet og lurer derfor på om andre har samme problemet? Eventuelt hvilken merke er dere mest fornøyd med og hvorfor?

Har også prøvd ren nan i 2 dager, kuttet ut alt som kan forårsake luft i min egen kost og ingenting ser ut til å virke.

Vi brukte dr. Brown av den lange smale flasketypen. Hun svelget enormt med luft hvis hun drakk av brede flasketuter.

Medela funker bra her. Luft i magen er vanlig. Det har min sønn (5uker) også. Søk på youtube og lær deg teknikk om hvordan å få babyen til å få ut luft vha å rape osv. Det hjalp oss masse og han sover bedre.

Last edited:
Vi brukte dr. Brown av den lange smale flasketypen. Hun svelget enormt med luft hvis hun drakk av brede flasketuter.
Ja skal investere i et par Dr. brown flasker og virker ikke det blir det nok å prøve Hipp MME da hun har store luftplager:)

Medela funker bra her. Luft i magen er vanlig. Det har min sønn (5uker) også. Søk på youtube og lær deg teknikk om hvordan å få babyen til å få ut luft vha å rape osv. Det hjalp oss masse og han sover bedre.
Ja hun er litt treg når det kommer til å rape men har funnet teknikken, det ser bare ikke ut til å ha stor effekt dessverre.

Vi elsker avent flaskene. Men da de rette flaskene. Og gi barnet minifom mot luft. Er nesten umulig å unngå luft på flaskebarn. Dette er mitt andre barn og han har luft smerter hvis han ikke får minifom. Det er ikke farlig å gi. Nr 1 fikk det til hu var 6 mnd og har ikke vært plaget med noe som helst etter det.

vi måtte bruke medela flasker. Hun er 7 mnd nå, og bruker avent når hun drikker til måltider da det er den hun holder best selv, men hun lekker som ei sil når hun drikker av de uansett størrelse på smukken.

Bruker mam flaskene. Under kolikkperioden var det dr browns som gav minst luft i magen.

Back
Topp