BlåBobler Forumet er livet 3 Des 2007 #1 Nevn en film, som er den aller beste du har sett! [:)] KUN en!! [8D]
lashes Forumet er livet 3 Des 2007 #2 The Grudge Fordi den skremte livsskiten ut av meg, hadde seriøst problemer i en uke etterpå.....[:o] Men kommer aldri til å se den igjenn
The Grudge Fordi den skremte livsskiten ut av meg, hadde seriøst problemer i en uke etterpå.....[:o] Men kommer aldri til å se den igjenn
G Gjest Guest 3 Des 2007 #3 Kan aldri får nok av Dirthy Dancing [:D] Er flere å, men siden jeg bare kunne nevne en....hehe!
BlåBobler Forumet er livet 3 Des 2007 #4 Her er det American History X Det kommer ALDRI til å bli laget en film som gjør større inntrykk på meg.....
Her er det American History X Det kommer ALDRI til å bli laget en film som gjør større inntrykk på meg.....
Z Zupermom Elsker forumet 3 Des 2007 #6 ORIGINAL: MOVED:BlåBobler Her er det American History X Det kommer ALDRI til å bli laget en film som gjør større inntrykk på meg..... Må signere denne jeg! er en vannvittig bra å sterk film.
ORIGINAL: MOVED:BlåBobler Her er det American History X Det kommer ALDRI til å bli laget en film som gjør større inntrykk på meg..... Må signere denne jeg! er en vannvittig bra å sterk film.
L lillefixen Gift med forumet 3 Des 2007 #7 Hmm.. Bare èn? Denne må jeg gruble på, altså! Jeg er filmelsker og har MANGE favoritter.. vanskelig å plukke ut bare en!
Hmm.. Bare èn? Denne må jeg gruble på, altså! Jeg er filmelsker og har MANGE favoritter.. vanskelig å plukke ut bare en!
lashes Forumet er livet 3 Des 2007 #9 ORIGINAL: MOVED:BlåBobler Her er det American History X Det kommer ALDRI til å bli laget en film som gjør større inntrykk på meg..... Ja den er utrolig bra, mest fordi sånnt skjer hver dag... så den på ungdomsskolen og kommr aldri til å glemme den
ORIGINAL: MOVED:BlåBobler Her er det American History X Det kommer ALDRI til å bli laget en film som gjør større inntrykk på meg..... Ja den er utrolig bra, mest fordi sånnt skjer hver dag... så den på ungdomsskolen og kommr aldri til å glemme den
BlåBobler Forumet er livet 3 Des 2007 #13 ORIGINAL: Nemi73 Forrest Gump Den er kjempefin!! [:)] Liker også veldig godt Whats' eating Gilbert Grape...
ORIGINAL: Nemi73 Forrest Gump Den er kjempefin!! [:)] Liker også veldig godt Whats' eating Gilbert Grape...
BlåBobler Forumet er livet 3 Des 2007 #14 ORIGINAL: E.R.A. LEON. (Sniker fra juli) Det er en knallfilm!! [:)] jeg kunne jo ramset opp i fleng her... Men nå var der jo JEG som sa KUN EN FILM da... [8|]
ORIGINAL: E.R.A. LEON. (Sniker fra juli) Det er en knallfilm!! [:)] jeg kunne jo ramset opp i fleng her... Men nå var der jo JEG som sa KUN EN FILM da... [8|]