Beste feriestedet

Sånn enkel ferietur tror jeg Skara Sommarland ligger høyet i kurs hos meg :) dit SKAL vi når ongan blir litt større. I sommer holder vi oss til Namsskogan Familiepark og eventuelt Leksand Sommarland i Sverige.
Jeg er ikke så glad i tanken på å reise til syden med ett lite barn fordi jeg vil heller lempa over ongan i bamseklubben å hive meg på en solstol på stranden hele dagen ;)

Men klart, det er vel vår hytte som er beste plassen for oss egentlig ;)

Har ikke reist mye med barn, men anbefaler STERKT Roma for par. Har vært der tre ganger, og elsker byen. Du kan gå til alle steder, du kan nyte super mat og vin stort sett overalt. Fantastisk is. Hyggelige mennesker. Stemningen. De magiske stemningen! Det nesten sitrer i kroppen når jeg tenker på alt jeg har opplevd der og som jeg må tilbake for å oppleve igjen! ❤

Kentucky eller i Norge :)

Samme som oss dere da!:)
Kan du anbefale noen campingplasser da?:) vi hadde vår første ferie sammen ifjor,og jeg har ikke campet siden jeg var lita:p hvordan var d å leie bobil,dyrt eller?
Hehe. Nei det hadde ikke jeg heller, men syns det var like kjekt! Nja, kommer an på hvor stor bobil dere trenger :) vi betalte 8000 kr for 9 døgn. Ikke noen super stor bil da, men stor nok til oss da. Var 4 sitte/sengeplasser og den kunne kjøres på vanlig B sertifikat. Vi storkoste oss ihvertfall :D

Back
Topp