Beste ferieminne 2014

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Hva er deres beste ferie/sommer minne fra i år med baby?

Mitt beste minne er turen på fjellet, med lavo og oppakkning.
Vi campet ved vannet, lagde gryterett på bålet, badet og levde.
Satt rundt bålet med et glass vin,før vi krøp inn i lavoen, la oss på skinnfell og pakket oss selv og baby inn i sovepose og myggnetting:)

Neste dag våknet vi alle godt uthvilte og tok et morgenbad før vi fyrte opp primusen og lagde egg og bacon.

Baby var 2 mnd - og var også veldig fornøyd.

Ingen spesielle sommerminner fra første sommer med baby????

Vi har ikke vært på noen ferie, men kommer alltid til å huske denne sommeren med vår herlige baby og nydelige vær. Vi har vært mye sammen med venner i parken og på stranden. Vi har grillet, badet og koset oss, og lillegutt har ligget på teppet og sprellet sååå fornøyd.
:Heartbigred

Har "bare" vært hos mamma og pappa en måned, med en liten svipptur til Trøndelag. Så jeg kommer nok til å huske alle Viktors første møter med folk jeg er glad i :) Og hans første bad (det gjør fremdeles vondt i ørene :p)

Sånn sett husker jeg også godt drivende svett baby etter lang biltur, og max ukomfortabel grinebaby i tidenes varmeste sommer. men men....

Beste ferieminne er å ha nydelig vær, intens varme og rømme ut på fjorden i båt. Pakke kjølebagen med bær, ost, kjeks og godt drikke. Gleden over 24 varmegrader i vannet og stupe uti når babyen sovner i lugaren. Ligge på divanen og amme mens mannen styrer båten for å legge den til mot solen. I tillegg til å skvise kroppen inn i fjorårets bikini - og få kompliment :p

Herlig sommer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min kjære er nettopp begynt på ferie. Men båttur og fisking synes jeg var kjempekoselig :-)
ImageUploadedByBV Forum1407392698.385659.jpg

Har vært nydelig vær, og vi har kost oss på "stranden" med storesøster - har jo vært tidenes sommer :-D

Beste ferieminne er å ha nydelig vær, intens varme og rømme ut på fjorden i båt. Pakke kjølebagen med bær, ost, kjeks og godt drikke. Gleden over 24 varmegrader i vannet og stupe uti når babyen sovner i lugaren. Ligge på divanen og amme mens mannen styrer båten for å legge den til mot solen. I tillegg til å skvise kroppen inn i fjorårets bikini - og få kompliment :p

Herlig sommer :)

Veldig enig! Har hatt en del turer med båt selv i år. Og det har jo vært en drømmesommer for den slags.
Herlige minner som man skal ta godt vare på. Kjenner at man virkelig lever!
For en lykke følelse❤️

Vi var en uke i Danmark. Storesøster og lillebror har virkelig begynt å knytte bånd. Jeg holdt lillebror mens vi sparket ball og lekte. Han var stort sett med på alt om han ikke sov. det beste med turen var at vi en dag droppet alle planer og bare roa det helt ned på campen. Storesøster elsket det. Jeg og sambo lekte med barna og det var ingen bilkjøring eller noe denne dagen. Vi var oppe til Sent på kveld alle mann og storesøster var i strålende humør!
Ellers har mye av ferien vært hjemme, vi har holdt rutinene godt hjemme. Vi bor jo i kr.sand så vi har vært mye rundt her. En av de varmeste dagene gikk vi på ikea. Få folk og svalt! Lillebror fikk endelig sove kjempe godt. Og sov 4 timer, så litt mat i ammekroken, så sov han igjen. Storesøster elsker å være på ikea å se på alle tingene der. Så det var bare helt topp, men litt dyrt. :-P kommer jo alltid hjem med et tonn mer enn tenkt. :-P

Beste ferieminner er uka på hytten i Risør. Hvor baby og storesøster fikk kjøre båt for 1 gang<3

Har ikke vært på ferie ennå, men hver dag med henne har vært fantastisk da :P men blir nok et besøk til besteforeldre og muligens en danmarkstur med venner, så satser på fine sommerminner der :)

Back
Topp