Beste engangsammeinnlegg?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Nå lekker jeg ikke noe veldig altså, men synes det er godt med noe mykt mot puppene etter amming. Er veldig øm på brystknoppene. Har lett for å henge meg fast i BH og i noen tøyammeinnlegg. Klistrer seg liksom fast på brystvorta og føles ikke bra.

Har testet Medela sine engangs og Libero sine engangs. Usikker på hva jeg liker best.

Hva er dine favoritter? Lurte på å prøve noe nytt...

Nå lekker jeg ikke noe veldig altså, men synes det er godt med noe mykt mot puppene etter amming. Er veldig øm på brystknoppene. Har lett for å henge meg fast i BH og i noen tøyammeinnlegg. Klistrer seg liksom fast på brystvorta og føles ikke bra.

Har testet Medela sine engangs og Libero sine engangs. Usikker på hva jeg liker best.

Hva er dine favoritter? Lurte på å prøve noe nytt...
Jeg brukte mepore fra apoteket med en liten dæsj purelan i. ;) Veldig behagelig. Og gjerne ullinnlegg utenpå der. :) Ellers finnes det noen i bambusviskose, ikke engangs men veldig myke.

Jeg kjøpte alltid fra barnas hus. Husker ikke navnet. Libero sine likte jeg ikke

Takk for innspill. Litt delt smak ;)

Jeg foretrakk avent. Ganske nette og fine og. :)

Ammeinnlegg i silke og bambus :)

Melkeoppsamler og albueskjell var best når jeg var sår :)

Jeg likte Medela sine. Kjøpte de en gang, men de er så dyre. Så det ble med den ene gangen.

Back
Topp