Beste deal på Bleier

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Noen som har orket funnet ut hvor en får best deal for bleiene? Du har jo 20% på ekstra, 25%. På rema. Meny har noen men det begynner vel ikke før på litt større størrelser :bored:
 
Handler stort sett på rema men synes ikke det utgjør sååå mye med 25 prosent. Liker bleiekortet på kiwi men glemmer ofte å ha det med meg siden jeg ikke handler så mye der :hilarious:
 
Kiwi har hver fjerde gratis på billigmerket sitt Lillego (brukt de bleiene fra ca 4 kg) og det tror jeg er en ganske god deal. Men akkurat hva som er billigst veit jeg ikke.
 
Noen som har orket funnet ut hvor en får best deal for bleiene? Du har jo 20% på ekstra, 25%. På rema. Meny har noen men det begynner vel ikke før på litt større størrelser :bored:

Ifølge denne artikkelen har Extra best deals på libero og Kiwi på Pampers. https://www.tv2.no/a/11909146/

Men det står jo også at Rema skulle sette ned sine priser, samt at prisene er fra november....
 
Ifølge denne artikkelen har Extra best deals på libero og Kiwi på Pampers. https://www.tv2.no/a/11909146/

Men det står jo også at Rema skulle sette ned sine priser, samt at prisene er fra november....
Også er den testen på de større bleiene. Ikke på de minste som det går sykt mye av :woot: hadde fortrengt h or ofte man skifter bleier på de minste!
 
Det er jo relevant hvilke bleier som fungerer på barnet, mtp passform og lekkasjer, slik at en slipper å byte unødig ofte - det påvirker jo også pris. Vi bruker, etter prøving og feiling, Libero touch som nattbleier (billigst på Meny) og Rema sine som dagbleier (finnes bare på Rema) på treåringen vår. Hos oss fungerte Lillego, Änglamark og Pampers dårligere, og utgår.

Frem til hun begynte i barnehage brukte vi primært tøybleier, barnehagen syntes det var et styr, så en periode brukte vi engangs i barnehagen og tøy hjemme, men det ble styrete for oss. Tøybleier, hvis du bor i kommune med tilskudd - eller får kjøpt brukt, det rimeligste hvis du ser bort fra ec.
 
Her er kiwi billigere på de små bleiene enn rema 1000. Handler stort sett alt på kiwi, så like greit å kjøpe bleier der også.
 
Back
Topp