.klementin.
Blir kjent med forumet
jeg er så glad jeg kunne sprekke og må bare dele det med noen
Har vært bekymret og lei meg stort sett hele tiden i det siste og bare gått og tenkt dårlige tanker. Selv om det ikke har vært tegn til at noe ille har skjedd så har jeg aldri tørt å glede meg ordentlig siden det gikk så galt og var så vondt sist. Nå idag kom endelig lettelsen og det er som om noen har tatt en kjempestor vekt fra skuldrene mine.
De skumle tolv ukene er over! endelig! jippijippiyeah!
i tillegg så har vi vært hos dr.lundring i jessheim på tidlig organrettet ultralyd istad og han sjekket alt som kunne sjekkes. Det er absolutt ingenting som ikke ser ut som det skal. Mini er så frisk som man bare kan ønske seg
Vi fikk høre hjertelyd, se den lille sprelle rundt og har nå masse bilder og videosnutter å se på her hjemme. Begynte å grine så glad ble jeg. Samboeren fikk være med og se han også, for første gang. Selv om det kanskje fortsatt er litt uvirkelig for han så tror jeg at ting endelig begynner å synke inn litt og at han starter å glede seg. Vi skal fortelle det til familien hans neste uke en gang, er skikkelig spent.
Her er bilde av minigullet som ligger og slapper av mellom sprelleøktene

sjangsen for at noe går galt nå er så minimalt som den noen gang kan bli når alt ser så bra ut som det gjorde istad, så nå tror jeg jeg bare skal gå og glede meg
og pønske ut hvordan jeg forteller til lillebror og lillesøster at de skal bli onkel og tante 
å, og forresten: legen sa at det egentlig er altfor tidlig å si noe, men han mener at det ser ut som om det blir en jente
jippi 
Ha en fantastisk fin helg videre alle sammen!!!
Jeg går og har is-fest med meg selv nå
Har vært bekymret og lei meg stort sett hele tiden i det siste og bare gått og tenkt dårlige tanker. Selv om det ikke har vært tegn til at noe ille har skjedd så har jeg aldri tørt å glede meg ordentlig siden det gikk så galt og var så vondt sist. Nå idag kom endelig lettelsen og det er som om noen har tatt en kjempestor vekt fra skuldrene mine.
De skumle tolv ukene er over! endelig! jippijippiyeah!
Her er bilde av minigullet som ligger og slapper av mellom sprelleøktene

sjangsen for at noe går galt nå er så minimalt som den noen gang kan bli når alt ser så bra ut som det gjorde istad, så nå tror jeg jeg bare skal gå og glede meg
å, og forresten: legen sa at det egentlig er altfor tidlig å si noe, men han mener at det ser ut som om det blir en jente
Ha en fantastisk fin helg videre alle sammen!!!
Jeg går og har is-fest med meg selv nå