Kattekvinnen Forumet er livet Augustlykke 2015 10 Des 2010 #1 Hvilken concealer synes du er best, og hvorfor? [:)]
Applepie Gift med forumet ♡ Maibarna ♡ 10 Des 2010 #3 enig, YSL er kjempe god! også estee lauder (dobble wear) sin: jeg mikser den med advanced repair eye til dagbruk. til fest bruker jeg den alene!
enig, YSL er kjempe god! også estee lauder (dobble wear) sin: jeg mikser den med advanced repair eye til dagbruk. til fest bruker jeg den alene!
P Pijah Forumet er livet 10 Des 2010 #6 ORIGINAL: ~Mirabell~ YSL Touche eclat- god å bruke, dekker godt[:D] Enig. Bruker farge nr 2, beige med gultoner.. Nr 1 er Beige med rosatoner.
ORIGINAL: ~Mirabell~ YSL Touche eclat- god å bruke, dekker godt[:D] Enig. Bruker farge nr 2, beige med gultoner.. Nr 1 er Beige med rosatoner.
H haley Flørter med forumet 11 Des 2010 #7 Bruker sheer covers condealer som er kjempe god og som dekker bra [:)]
*yummymummy* Gift med forumet 11 Des 2010 #9 makeup store sin cover all mix. Med den kan man mikse og matche concealeren perfekt etter hudtone, og hva man vil dekke over. Rett og slett genial!!!
makeup store sin cover all mix. Med den kan man mikse og matche concealeren perfekt etter hudtone, og hva man vil dekke over. Rett og slett genial!!!