Beste bilstol ?

Vi var veldig fornøyd med maxi cosi cabrio fix:) hun satt/lå veldig bra i det, selv om hun var liten og prematur:)

Tror det er Maxi cosi.. Hvis du skal sjekke i tester må du være obs på at ikke alle tester alle stoler, Maxi cosi vant vel flere år på rad, men så forsvant de vel fra de norske testene. Om jeg ikke tar feil :)

For 2.5 år siden var det Britax Babysafe SHR II men mye har sikkert skjedd på de to årene. :P :)

Liker maxi cosi. Belage veier sinnsykt mye! :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Maxi cosi pebble plus <3 kan bruke samme base til neste vektgruppe også så slipper kjøpe det når du skal bytte :)

Maxi Cosi Cabriofix har vi vært mest fornøyd med til baby :) Minstemann ble 10 kg som 6 mndr gammel da, så han ble for stor for den da allerede :P De andre satt i den til de var 11 mndr :)

Veldig fornøyd med Recaro Privia, som gjorde rent bord i de store europeiske testene i 2014 :)

Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe maxicosi cabriofix, men ble ikke anbefalt den fordi den er utdatert i forhold til sikkerhetstestene.. Har derfor valgt besafe sin izi go, som har fått veldig bra score.. I tillegg har jeg bare lest positive erfaringer, så satser på at den lille liker den også:)

Var veldig fornøyd med Brio Primo. Det ble testet rett før jeg kjøpte det, og da gjorde det det bra.
Og så er det mye lettere å bære enn mange andre. :)

Cybex aton q har kommet veldig bra ut nå. Enkelt sete uten veldig mye dilldall men som har god sitte og ligge comfort

Besafe easy Go eller Maxi-Cosi cabriofix :)

Back
Topp