Foretrekker Reflex regnsett (aldri blitt våt gjennom). Eldstesnuppa fikk Skogstad regntøy med avtagbart fleecefor i fjor og har heller aldri blitt våt gjennom.
Vinterdress er jeg egentlig "inhabil" på, for fra 1-2 år har tre av mine barn brukt samme dress (gått i arv etter min eldste) og den har holdt seg like fin nå i 8 år. Alltid holdt barna tørre og varme. Blitt brukt fem vintre til sammen, og ingen annen tegn til slitasje enn strikken under beina. Kosta i sin tid 600 kr på Cubus

Ville ellers gått for Kaxs (Kappahl), Reima eller Reflex.
Parkdress har vi vært mest fornøyd med Reima, Stormberg og Navigare. Har også hatt Helly Hansen med avtagbart for, men den syns jeg ble fort slitt og holdt ikke barnet tørt i det hele tatt.
Votter har vi utelukkende nesten bare brukt hjemmestrikket votter og uforet regnvotter (reima) over på kjølige og våte dager. Polvotter på kalde dager (Vill og Troll).
Foretrekker luene fra Hufa, Reima og Kivat. Men har også erfart at luene fra HM og NameIt er super

Sko og støvler varierer etter årstid, men merker som Timberland, Viking, Sorell eller Kamik, Dockboots og Ecco har fungert best hos oss.
Ullundertøy er Pierre Robert mest holdbart her i hus (utrolig nok). Janus slites fort hos de største, men hos de minste holder det mer. Er også godt fornøyd med Tom og Trine, Ullvang og Nordheim sin kløfrie ull. Som mellomlag bruker vi hjemmestrikka ull eller tynn/tykk fleece (avhenger av årstid og temperatur).