Beste babybutikk, Bergen

Stjernestrikk

Elsker forumet
Assistert-jentene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei!
Noen gode tips til babybutikker som jeg burde ta en tur innom i Bergen?
Bor selv i Danmark, men skal hjem på ferie snart :D Nå som kronekursen er så fordelaktig for oss, tenker jeg at det hadde vært kjekt å se på litt babyting.
Vi mangler både vogn og bilstol så et sted som har det er en bonus.
Ellers er jeg interessert i små søte butikker også, som har litt annerledes ting enn kjedebutikkene ;)

På Barnas Hus får du 10% rabatt på kjøpet om du melder deg inn i kundeklubben Kjekt og få med dersom du skal kjøpe vogn og bilstol som gjerne koster litt. Barnas Hus har de i Åsane, på Sotra (Sartor senter) og Nordås. På Sartor senter har de også en butikk som heter Barnegleder, har selv aldri vært der så kan ikke si noe. Men de har en nettside, Barnegleder.no som du kan sjekke ut.
Ellers kan jeg anbefale Barnevognservice på Askøy amfi som ligger ca 20 min utenfor Bergen. Dette er den eneste butikken jeg har funnet i Bergensområdet som selger Britax. De har også andre kjente merker som Stokke, Emmaljunga osv. Masse fine klær også!

Nøstebarn :Heartred Mener de har lagt ned alle butikker utenom den i Bergen :love2

Ta turen til barnevognservice på Askøy. Ikke vært i akkurat den men den som lå i sentrum var super. Er samme eiere så den er nok like super :)

Back
Topp