Beste baby-produktet du hadde sist?

Klem_entin

Flørter med forumet
Dere som er flergangs, hva var det beste produktet du hadde til babyen sist? Altså barnevogn og sånn er jo ganske åpenbart, men av sånne "ekstra-ting" eller luksusvarianter av vanlige ting som var skikkelig verdt det?

For oss tror jeg det må ha vært babycall med video. Fikk det i gave og trodde det var noe for hysteriske folk, men med en baby med masse soveproblemer var det gull verdt! Eller så var vi bare mer hysteriske enn jeg ville innrømme ;-)

Var også kjempefornøyd med en sånn stor sak til å sterilisere flasker og sånn i mikroen. Brukte den sikkert femten ganger om dagen.

Hva er dine må-ha-ting?

NAF barnesalve. Beste rompesalven jeg vet om. Litt dyr, prisen har steget, men den er drøy, og fantastisk til daglig bruk!

Bæresele her også! :smiley-angelic001 den var virkelig gull verdt for ei som ikke likte vogna. Og man får gjort litt hjemme. Definitivt noe jeg vil bruke denne gangen også, bare et lite problem i at vi venter tvillinger og jeg sikkert ikke kam bære med meg begge to på en gang! ;) Den tid, den sorg!

Gym-matte på gulvet var kanskje noe av det vi brukte mest det første året! Den var i bruk flere timer for dag og til lille var ganske stor, da var det godt for oss voksne å ligge på gulvet sammen med henne også :) Bilstolpose syns jeg var gull til desemberbaby, da visste jeg at hun satt godt sikret samtidig som hun var varm og god :)

Mannen lagde en bedside crib <3 søvn ble så enklere, og samsoving og amming gikk som en lek :D

image.jpeg

image.jpeg

Vi var veldig fornøyde med vår Babybay maxi bedside crib (en babyseng som festes til foreldrenes seng og kan justeres i høyden slik at madrassene danner en sammenhengende flate). Deilig å ha babyen i en egen seng samtidig som man slipper å reise seg når babyen våkner om natten. Var også helt avhengig av en ammepute med belte til å feste rundt livet.

Potetmel! :D
Mye bedre enn noen andre salver. Sår rumpe ble fort bra :)

Er litt skeptisk til babycall med kamera da det kan hackes eller noe sånt på Internett så hvem som helst kunne se barnet ditt. Så et program på tv om dette for en stund tilbake.

Potetmel! :D
Mye bedre enn noen andre salver. Sår rumpe ble fort bra :)

Er litt skeptisk til babycall med kamera da det kan hackes eller noe sånt på Internett så hvem som helst kunne se barnet ditt. Så et program på tv om dette for en stund tilbake.

:-0 hjelp! Jeg hørte om noe sånt, men det gjaldt de som hadde sånn at kameraet overførte til app på tlf og sånn. Husker du hvilken kanal du så programmet på?

Voksi posen :) bor i Nordland og med ganske kjølige temperaturer så var den gull verdt. Kostet 2300 men jenta vår har ligget i vogna god og varm sommer som vinter i 17 mnd. ;)

Back
Topp