Beste ammeputen?

• Trådstarter Trådstarter 17072017baby
  • Opprettet Opprettet
1

17072017baby

Guest
Hei. Har dere noen erfaring med en ammepute/ har dere kjøpt noen enda? :)

Bbhugme eller hva den heter. Digert monster av ei pølse :p kan brukes til så mye rart, sove med den, amming.. veldig fornøyd med å sove med den i hvertfall

Her er det individuelle preferanser! Selv har jeg en "vanlig" fra førstemann og BBhugme fra nr. 2, so jeg egentlig kjøpte mest pga vondt bekken i svangerskapet, som den forøvrig er veldig fin å bruke til!

Men for å være helt ærlig så har jeg brukt ammepute veldig lite, klart meg fint med puter fra sofaen... Så vil egentlig bare si at det er ikke helt sikkert at man trenger det :)

Jeg fikk en ammepute kjøpt på Kid av ei venninne. Den har foreløpig vært til hjelp når jeg har trengt å blitt støttet opp pga sure oppstøt om natta. Men kunne tenkt meg en bbhugme. Har ganske vondt i bekkenet nå og sover dårligere pga det også. Men så er det pengene da! Hehe

Jeg har ei bbhugme ammepute. Sover med den i senga og den har vært mi og bekkenet mitt sitt beste venn i flere mnd. allerede. Jeg har ikke fått prøvd den til amming enda, men den virker stor og god til ammebruk. Et godt tips er å kjøpe brukt[emoji1] Bbhugme puta har trekk som kan tas av og vaskes. Jeg kjøpte ei brukt pute for under halv pris av ny, og den ser ikke brukt ut en gang.

Jeg fikk en ammepute kjøpt på Kid av ei venninne. Den har foreløpig vært til hjelp når jeg har trengt å blitt støttet opp pga sure oppstøt om natta. Men kunne tenkt meg en bbhugme. Har ganske vondt i bekkenet nå og sover dårligere pga det også. Men så er det pengene da! Hehe

Åh jeg og ønsker meg bbhugme! men har ikke tatt meg råd til det, og nå tenker jeg at det kanskje er litt for sent i svangerskapet til at det er strengt tatt nødvendig :rolleyes:

Åh jeg og ønsker meg bbhugme! men har ikke tatt meg råd til det, og nå tenker jeg at det kanskje er litt for sent i svangerskapet til at det er strengt tatt nødvendig :rolleyes:

Ja, samme her! Nå er vi kommet så langt at jeg vet ikke omm jeg gidder[emoji14]

Back
Topp