Best rieteller

Mammamodus :)

Glad i forumet
Juligull2021
Hei! Nå er jeg 36+1 idag, og vil gjerne ha en rieteller app klar! Da slipper jeg å prøve å laste ned under fødsel og sånn. Likte det så godt med de andre! Kan ikke huske hvem jeg hadde, men jeg likte at den viste intervallene mellom riene, og at man kunne sette intensitet på riene. Har folk noen favoritt her? :happy:

Jeg ser at gravidappen jeg har, "preglife", har en rieteller under verktøy. Den ser ganske enkel ut. Måler hvor lenge en rie varer, også kan man se statistikk på rier siste 10 - 30 og 60 minuttene.

Husker ikke hva jeg brukte sist, men antar det første og beste jeg fant i kampens hete xsmile9

Jeg har "Helseoversikt" appen og der er det ihvertfall en rieteller :)

Mine rier gikk fra "hm, kan dette kanskje være rier" til "unna vei jeg skal føde, kraftige rier på 60 sekunder hver 3. minutt" på 5-10 minutter sist, så jeg rakk aldri å prøve ut noe sist

Jeg ser at gravidappen jeg har, "preglife", har en rieteller under verktøy. Den ser ganske enkel ut. Måler hvor lenge en rie varer, også kan man se statistikk på rier siste 10 - 30 og 60 minuttene.

Husker ikke hva jeg brukte sist, men antar det første og beste jeg fant i kampens hete xsmile9

Takk! Har ikke sett den, så den må jeg kikke på :happy: haha, hender man må ta det første og beste ja! Man bruker den jo uansett ikke hele fødselen, for etterhvert får man ikke tid/ork til det :joyful:

Jeg har "Helseoversikt" appen og der er det ihvertfall en rieteller :)

Mine rier gikk fra "hm, kan dette kanskje være rier" til "unna vei jeg skal føde, kraftige rier på 60 sekunder hver 3. minutt" på 5-10 minutter sist, så jeg rakk aldri å prøve ut noe sist

Haha, sånn helt motsatt av meg da :joyful::dead: jeg har intense rier i ett døgn eller to, kun i latensfasen, før jeg kommer i aktiv fødsel og babyen kommer kjapt. Skal se på den appen :happy: takk!

Back
Topp