"Best i test"- tema?

Klatten

Forumet er livet
Jeg har vært altfor sporadisk her inne til å få med meg alt, så det er mulig dere har hatt dette oppe før, men jeg spør: 
Har dere hatt noen tråder om hvilke produkter som er "Best i test"? Da tenker jeg på alt fra våtservietter og ammeinnlegg, til flasker, brystpumper, vognposer, madrasser etc... 

(Jeg kan jo bare google, men er kjekkere med personlige meninger og erfaringer i tillegg.. Og ikke minst er det kjekt med en oversikt)

Voksi urban vant ihvertfall.. de fleste våtservietter ble godkjent - alt fra x-tra til de man kjøper på apoteket.ikke pampers sine. Britax vant sete testen.. ja også husker jeg ikke mer.. suppler meg jenter.

fru Tronrud skrev:
Voksi urban vant ihvertfall.. de fleste våtservietter ble godkjent - alt fra x-tra til de man kjøper på apoteket.ikke pampers sine. Britax vant sete testen.. ja også husker jeg ikke mer.. suppler meg jenter.

Hva er galt med pampers sine?? det har ikke jeg fått med meg.. Er de jeg liker best :(

Åh hurra! Takk! Veldig overraskende og nesten litt vittig at Pampers sine ikke holdt mål!!?! :P
Følg gjerne på med flere svar jenter..
Hva med vaskemiddel til klær? Har alltid tenkt at Neutral må være bra, men hørte noe annet ble diskutert her en dag - fikk ikke med meg hva det gikk i..

Mi ( nr 2 på vei) skrev:

fru Tronrud skrev:

Hva er galt med pampers sine?? det har ikke jeg fått med meg.. Er de jeg liker best :(

Produktet inneholder det spesielt allergifremkallende parfymestoffet Benzyl Alcohol, samt miljøskadelige Disodium EDTA skriver klikk.no Publisert 08.07.2011 eneste med stryk i testen

fru Tronrud skrev:

Mi ( nr 2 på vei) skrev:

fru Tronrud skrev:

Produktet inneholder det spesielt allergifremkallende parfymestoffet Benzyl Alcohol, samt miljøskadelige Disodium EDTA skriver klikk.no Publisert 08.07.2011 eneste med stryk i testen

Så kjipt, hmm, da må jeg kanskje få kjøpt noen andre da, har alltid brukt pampers, og har vært sååå fornøyd mart de ikke blir tatt utav salg når de fikk så stryk da....

Back
Topp