Best barne-TV

Poppeloppane tror jeg er det særeste på barnetv for tiden, men de sniker seg inn og blir likt etterhvert... femåringen er vel like lite interessert i alt de viser, men må se på likevel... ettåringen har ikke tid til å se på i mer enn tre sekunder...

Hehe, femåringen ser mest på NickJr (Jake & sjørøverne, Sofia den Første, etc), men fikk henne hekta på Star Wars Rebels i romjula!^^ "tidlig krøkes..." ;-)

Jeg får litt mark av det meste som går på barne-tv nå for tiden.
Vet jo ikke hva pjokken her kommer til å bli hekta på, han er ikke født enda, men nevøen ånda for Vennebyen.
Fadderungen er hekta på Brannmann Sam (både norsk og engelsk) så han flyr rundt snart 3 år gammel og skriker: Oh no, fire, fire

Jeg liker veldig godt de programmene med ekte mennesker i. Synes det er kjempefint at ungen lærer at ikke alt på tv må være animert. ;)

Villmarksbarna og Klart eg kan er favorittene til 3-åring nå for tida. :)

Er IKKE noe som går på tv for tiden som er fornuftig av barnetv, dem er jo bare alle pedagoisk rett.. Gi ungen Tom & Jerry, Stankelbein Pip og Ulven, de gode gamle tegneseriene.

Peppa gris, vennebyen, brannmann sam og Karsten og Petra :) dette er noen av mange

Dette liker min 3 åring ❤️

Back
Topp