Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Poppeloppane tror jeg er det særeste på barnetv for tiden, men de sniker seg inn og blir likt etterhvert... femåringen er vel like lite interessert i alt de viser, men må se på likevel... ettåringen har ikke tid til å se på i mer enn tre sekunder...
Jeg aner lite hva som går på barne-tv nå i dag, men gleder meg til å vise noen av de gamle som jeg likte. Men det spørs om de ikke synes det ser gammelt og ufattelig tregt ut med Portveien 2, Attekattenoa og Labbetuss xsmile8
Hehe, femåringen ser mest på NickJr (Jake & sjørøverne, Sofia den Første, etc), men fikk henne hekta på Star Wars Rebels i romjula!^^ "tidlig krøkes..." ;-)
Jeg får litt mark av det meste som går på barne-tv nå for tiden.
Vet jo ikke hva pjokken her kommer til å bli hekta på, han er ikke født enda, men nevøen ånda for Vennebyen.
Fadderungen er hekta på Brannmann Sam (både norsk og engelsk) så han flyr rundt snart 3 år gammel og skriker: Oh no, fire, fire
Er IKKE noe som går på tv for tiden som er fornuftig av barnetv, dem er jo bare alle pedagoisk rett.. Gi ungen Tom & Jerry, Stankelbein Pip og Ulven, de gode gamle tegneseriene.