beslutningshjelp....

tilii skrev:
nederste:-)

Nederste! Passer fint med bodyen :)

-Nymphadora- skrev:
Begge to?

Så kan jeg ta den du ikke likte.. 

haha.. hakke nok garn

Nederste kjære deg! :P

Den tar jo opp ribbemønsteret fra bodyen.

Tefruen skrev:

Jeg ser jo det jeg ooooooog :P
Men det ble kanskje litt møe tenkte jeg..

Hvis du får en med "tjukkishode" som mini her, kan jeg garantere deg at den nederste ikke blir særlig fin - ser ut som om hodet er stappet inn i sånne luer :P

Ville derfor gått for den øverste, den formen passer til de fleste :D 

ASG skrev:
Hvis du får en med "tjukkishode" som mini her, kan jeg garantere deg at den nederste ikke blir særlig fin - ser ut som om hodet er stappet inn i sånne luer :P

HVor tjukkishode...?
Guttungen var 38 rundt... Stor fare for at lillesøster er i nærheten av det tror jeg..

Dollface skrev:
gahhh.. troooor dere det er gøy å strikke to rett to vrang eller?

Ja, kjempegøy.

ASG skrev:

Jepp, enig! Likte mye bedre den formen!:) Kan potensielt se ut som et pølseskinn den nederste;)

LillianneLie skrev:

ASG skrev:

Jepp, enig! Likte mye bedre den formen!:) Kan potensielt se ut som et pølseskinn den nederste;)

gjør vel ikke noe om ribbekanten er litt bredere enn på bildet...? Har kommet ca 4 cm oppover nemlig... :P

og jeg er egentlig enig med at den øverste er finest.. men jeg trodde ikke alle (nesten) ville være uenig :P

Dollface skrev:

Tefruen skrev:

Jeg ser jo det jeg ooooooog :P
Men det ble kanskje litt møe tenkte jeg..

Det må jo matche! 

(og jeg leste linken feil, leste HOREhuset.....sukk. Ikke rart de må strikke babyklær :P )

Back
Topp