Beskyttelse i vognen?

Issi

Andre møte med forumet
Da har vi nettopp vært å hentet vår nye barnevogn Bugaboo fox:joyful: så kom jeg til å tenke på om man trenger noe tisselaken eller lignende i bunnen? Hva tenker tenker dere å ha i vognen til deres mai barn? :Heartbigred

Da har vi nettopp vært å hentet vår nye barnevogn Bugaboo fox:joyful: så kom jeg til å tenke på om man trenger noe tisselaken eller lignende i bunnen? Hva tenker tenker dere å ha i vognen til deres mai barn? :Heartbigred
Har aldri hatt tisselaken i vogna. har ikke trengt det. men har hatt det i vugga/senga:)
Hadde vanlig laken og lammeskinn i vogna til gutta. blir det samme nå:)

Denne tanken slo meg også for en stund siden. Hvis du har lammefell så vil jo denne ha minimal effekt med et laken oppå.
Om den lille ligger rett på madrassen så kommer jeg til å legge på et tisselaken.

Hadde en gulpeklut under hodet i vognposen eller på lammeskinnet som tok unna evt sikkel/gulp/klamt bakhode etc

Hadde ofte en gulpeklut eller putetrekk, men aldri tisselaken, tenkte vel at den madrassen fint gikk i maskin hvis det skulle være noe :)

Vi hadde tisse laken mellom madrassen og lammeskinnet fordi madrassen ikke kunne vaskes. Hadde ikke noen problemer med det heldigvis:)

Har heller ikke tisselaken. Men vanlig lite laken utenpå madrasstrekket og tenker å bruke lammeskinnn oppå der igjen.

Back
Topp