Beskymringer

A-40178135

Andre møte med forumet
Gravid uke 5+4 har siden uke 4+2 slitt med verk i korsrygg som rett før mensen, kort tid etterpå samme dag begynnte jeg med brun blødning, ses kunn ved toalettbesøk, ikke behov for innlegg eller noe, men varierer i mengden på papiret. Har også vage mens murriger som kommer og går.
Målt hcg torsdag tilbakemelding fra legen var at nivået lå mer nær en 6 ukers graviditet. Målt ny hcg i går mandag og den hadde 3 dobblet seg siden forrigge måling, noe legen mente var fint og positivt for graviditeten. Problemer er at jeg ikke greier og slå meg til ro med dette. Opplevd SA som begynnte med brun blødning før, Andre med lignede erfaring?

Jeg har i begge mine tidligere svangerskap hatt både brun og rosa utflod :Heartred Kan ikke huske smerter i første svangerskap, men hadde mye murringer forrige gang. Murrer en god den denne gangen og! :Heartred

Off, så ekkelt å gå og bekymre seg. Om det er en SA er det dessverre ikke så mye å gjøre, men har du vurdert å ta ultralyd og se om dere er liv til uka? Fra ca. 6 uker kan de gjerne se det på ultralyd om det er liv. Selv om jeg skjønner at det ikke er sikkert at beroliger deg så lenge :Heartpink

Denne har gått meg hus forbi :Heartred Skjønner du uroer deg, nå er det vel over seks uker? Da kan du høre om ultralyd basert på blødninger kanskje?

Off, så ekkelt å gå og bekymre seg. Om det er en SA er det dessverre ikke så mye å gjøre, men har du vurdert å ta ultralyd og se om dere er liv til uka? Fra ca. 6 uker kan de gjerne se det på ultralyd om det er liv. Selv om jeg skjønner at det ikke er sikkert at beroliger deg så lenge :Heartpink
tok ul forigge onsdag skulle da være ca 6+6, fant kunn en tomt fosteranlegg som målte 6+2. Målt hcg som fortsatt stiger og venter på ny ul, for og avklare om det er liv, så beskymringen ble ikkje bedre av en 50/50 sjanse svar på.tidlig ul. Har instillt meg selv på Bo

tok ul forigge onsdag skulle da være ca 6+6, fant kunn en tomt fosteranlegg som målte 6+2. Målt hcg som fortsatt stiger og venter på ny ul, for og avklare om det er liv, så beskymringen ble ikkje bedre av en 50/50 sjanse svar på.tidlig ul. Har instillt meg selv på Bo
Uff, det var kjedelig.. At det ikke kom noen avklaring. Kan høres ut som BO, ja. Da i inn jo hcg stige til tross.. Håper du snart får ny ultralyd!

Har opplevd BO selv. Det er helt grusomt når man tross alt får stigning på tester og har symptomer men så er alt de kan se på UL er et tomt fosteranlegg. Håper likevel at du bare er kortere på vei og at det er liv der :Heartred

Sitter på venteromet nå og venter på ul, for og få avklaring på om det er liv eller ikke. Må si det er tortur og gå uker og vente på svar, masse symptomer, sykemeldt for kvalme og oppkast og en hcg som akkuratt er innafor normalen. Blir godt og snart få et svar
Lykke til :Heartpink

Sitter på venteromet nå og venter på ul, for og få avklaring på om det er liv eller ikke. Må si det er tortur og gå uker og vente på svar, masse symptomer, sykemeldt for kvalme og oppkast og en hcg som akkuratt er innafor normalen. Blir godt og snart få et svar
Godt å få et svar, tvi tvi :Heartred

Lykke til

Back
Topp