A-40178135
Andre møte med forumet
Gravid uke 5+4 har siden uke 4+2 slitt med verk i korsrygg som rett før mensen, kort tid etterpå samme dag begynnte jeg med brun blødning, ses kunn ved toalettbesøk, ikke behov for innlegg eller noe, men varierer i mengden på papiret. Har også vage mens murriger som kommer og går.
Målt hcg torsdag tilbakemelding fra legen var at nivået lå mer nær en 6 ukers graviditet. Målt ny hcg i går mandag og den hadde 3 dobblet seg siden forrigge måling, noe legen mente var fint og positivt for graviditeten. Problemer er at jeg ikke greier og slå meg til ro med dette. Opplevd SA som begynnte med brun blødning før, Andre med lignede erfaring?
Målt hcg torsdag tilbakemelding fra legen var at nivået lå mer nær en 6 ukers graviditet. Målt ny hcg i går mandag og den hadde 3 dobblet seg siden forrigge måling, noe legen mente var fint og positivt for graviditeten. Problemer er at jeg ikke greier og slå meg til ro med dette. Opplevd SA som begynnte med brun blødning før, Andre med lignede erfaring?
Kan ikke huske smerter i første svangerskap, men hadde mye murringer forrige gang. Murrer en god den denne gangen og!