beskymret :( *oppdatert* :-)

• Trådstarter Trådstarter hellokitty
  • Opprettet Opprettet
H

hellokitty

Guest
Hei. Drevet å spurt rundt. Lege/jordmor sier at feberen kan komme med forkjølelsen min. Jeg har ikke mensen farget blod men vanlig blod farge og det er godt tegn. Ingen økende blødning eller noen smerter. Blitt mer kolagulert blod og det er bra. Mine tegn er der og enda mer enn det. Puppene verker som værs. Magen er hard og og tror vi kjenner kanten på livmoren. Rett over skambeinet. Litt humør svingninger og. Bestemt oss for å få en ul etter uke 12.
Ble lettet når jeg har fått konstatert at jeg er gravid enda :-)

Hei. Drevet å spurt rundt. Lege/jordmor sier at feberen kan komme med forkjølelsen min. Jeg har ikke mensen farget blod men vanlig blod farge og det er godt tegn. Ingen økende blødning eller noen smerter. Blitt mer kolagulert blod og det er bra. Mine tegn er der og enda mer enn det. Puppene verker som værs. Magen er hard og og tror vi kjenner kanten på livmoren. Rett over skambeinet. Litt humør svingninger og. Bestemt oss for å få en ul etter uke 12.
Ble lettet når jeg har fått konstatert at jeg er gravid enda :)

SÅ bra at du fikk det bekreftet <3 ikke bra å gå uten å vite <3

Jeg har ett helt normalt svangerskap :-) var hos lege idag og :-) mine blødninger er (positive) forhold til dårlig blødning for å si det sånn. Nå kan jeg nyte tiden som gravid med min kjøre ♡ 9 + 4 idag :angel8

Back
Topp