Beskymra

Mammatilmn

Blir kjent med forumet
Gikk på do i dag tidlig å la merke til blod. Legen åpner ikke før 08.30 og legevakten vil ikke ta meg inn.
Skal jeg bestille privat ul?

Ble beskymra nå :(

Var det mye blod? Har du smerter i tillegg? Hvor langt er du på vei? En blødning i seg selv MÅ ikke bety at det er noe galt, men skjønner du blir bekymret. Jeg ville tatt en tlf til legekontoret når det åpner å fortelle at du er bekymret. Ikke godt å gå og være redd. Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning. Lykke til!!

Gikk på do i dag tidlig å la merke til blod. Legen åpner ikke før 08.30 og legevakten vil ikke ta meg inn.
Skal jeg bestille privat ul?

Ble beskymra nå :(
Jeg hadde det samme i morges, litt rødt i utfloden når jeg tørket meg. Har ingen smerter og 9+4. Jeg har hatt dette før og brun utflod til og fra de siste ukene, så så lenge det ikke er sterke smerter så tror jeg ikke du trenger å bli redd. Men jeg lurer på å kontakte legen selv siden det har vært til og fra en stund

Skal være 10+2
Var hos ul nå å der var det ingen baby :( var bare en tom fostersekk :(
Våkna bare opp til blod når jeg tørka meg ikke noe smerter eller noen ting :(

Så jeg melder meg stille ut :(

Uffamei, det var trist sender deg mange varme klemmer og krysser fingrene for at spiren klorer seg fast neste gang.

Uff, så trist. :( stor klem og varme tanker til deg. Ta vare på deg selv og lykke til videre!

Klem ❤️

God klem til deg <3

så utrolig trist.. sender en god klem <3

Back
Topp