Beskyldt for trakasering

JuliLykke

Andre møte med forumet
Ja, det er jeg som liksom skal ha trakasert en annen forumbruker.

Her er det tydeligvis to sider av en sak. I utgangspunktet spurte jeg henne et spørsmål på PM, hvor hun svarte mindre pent tilbake på PM. Jeg skjønner at hun fikk sjokk av hva jeg sa, men når hun lager en tråd (to med Takk for meg -tråden) hvor hun mener jeg trakaserer, stalker henne, er creepy osv, så svarte jeg på det.

Jeg gikk kanskje over streken ang. detaljer, så det slettet jeg, og beklaget for det.
I dette tilfelle er det ikke bare henne som har fått seg et sjokk, og livet snudd helt på hodet. Jeg trodde livet mitt var på vei til å bli perfekt. For de av dere som har lest bloggen min, så skjønner dere kanskje at jeg ikke visste,og min intensjon har ikke vært å gjøre ting verre for TS, men desverre er det vanskelig når situasjonen er som den er.

Den eneste som har skylden i dette kaoset er han som har laget det, og lurt oss begge trill rundt.
Når det blir skrevet som det har blitt gjort om meg, så kommer jeg såklart i en forsvarsposisjon med engang. Derfor skriver jeg også dette innlegget.
Ingen her inne ville ha visst om denne saken om ikke det var for at den forumsbrukeren det er snakk om hadde laget flere tråder på dette. Ja, jeg tok kontakt med henne, for å spørre henne et spørsmål, og jeg svarte på et blogginnlegg hvor hun beskyldte/antydet ufine ting om meg, men det er faktisk ikke trakasering fra min side.
Jeg har heller ikke noe ønske om å ta dette offentlig hvor "alle vet hvem alle er", så om det er noen fler som ønsker å få ut av seg drit på min bekostning,send meg en PM
Ellers, tusen takk til alle dere som har skrevet til meg og skjønner at dette ikke er lett for meg heller

Last edited:
Om jeg skal svare på spøramål her i denne tråden, blir det bare å fortsette dette offentlig, så derfor velger jeg å ikke svare på spørsmål. Jeg har nå forsvart meg slik jeg følte jeg trengte, men skriver ikke noe mer her i denne tråden.

Jeg fikk heller ikke med meg hva dette dreier seg om.
Men vil gjerne oppdateres.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis det bildet av deg vi har fått beskrevet ikke stemmer, beklager jeg på det sterkeste det jeg skrev! Leit å høre hva du/dere går gjennom nå :(

Av hensyn til alle involverte, så tror jeg det er lurest om denne saken legges død nå.
Som jeg har forstått det, dreier dette seg i bunn og grunn om en person som ikke er her inne, og som ikke har anledning til å kunne forsvare seg i det hele tatt. Derfor synes jeg dette blir moralsk feil, dette er tross alt et åpent forum. Om/hva som er riktig i denne saken, mener jeg egentlig hører privaten til.
Skjønner behovet for å forklare sine handlinger, og skjønner dette er tungt for involerte parter.
Men jeg føler allikevel at dette blir feil…

Mulig jeg er hard nå, men det er min mening…

Leste bloggen - og håper det ordner seg for dere begge. Ser ikke på det som trakasering. Heller et forsøk på å fortelle noe. Lykke til begge to ♡

Ser at du har lyst til å forsvare seg, og diverse andre ting... :)

Håper dere begge løser det og har det greit med det :) :)

MEN, jeg synes begge innleggene er unødvendige, på begges vegne.
Håper saken legges død nå, ingen andre enn de involverte trenger å involveres!

Jeg aner ingenting som så mange andre, men det er heller ikke vår sak å vite! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

fikk ikke med meg det innlegget som ble slettet men hvis du mener at det bildet vi har fått av deg er feil så beklager jeg også det jeg skrev! jeg forstod det slik at du hadde skrevet ting hvor det hadde hørtes ut som du hadde brukt tid på å finne ut av hvem (kommer ikke på brukernavnet nå) var... å om det stemmer så syns jeg det er veldig skremmende og hadde nokk også kommet til å forlatet plassen om det samme hadde skjedd med meg.. uansett så håper jeg at det ordner seg for dere begge (uten å vite helt hva alt dette dreier seg om) åså foreslår jeg at slike ting bør taes på privaten og ikke i et åpent forum hvor alle kan kommentere. lykke til videre

Ei kone med ein mann
To koner og ein mann
Fire koner og ein mann

Who is to jugde people

Termin 8 Juni 2014

Av hensyn til alle involverte, så tror jeg det er lurest om denne saken legges død nå.
Som jeg har forstått det, dreier dette seg i bunn og grunn om en person som ikke er her inne, og som ikke har anledning til å kunne forsvare seg i det hele tatt. Derfor synes jeg dette blir moralsk feil, dette er tross alt et åpent forum. Om/hva som er riktig i denne saken, mener jeg egentlig hører privaten til.
Skjønner behovet for å forklare sine handlinger, og skjønner dette er tungt for involerte parter.
Men jeg føler allikevel at dette blir feil

Mulig jeg er hard nå, men det er min mening…

Mulig jeg er hard også nå, men denne ts her ble også navngitt. Dersom ikke hun skal få komme med sin versjon er det jo hun som blir sittende som svarteper. Helt enig i at denne saken bør legges død, men når mange går ut og dømmer en person mener jeg at også denne personen har rett til å komme med sin versjon.

Håper ikke vi hører mer om dette, og at begge kommer tilbake med nye nick, slik at alle får en ny start:)

ikke fått med meg noe særlig av hvem hva hvor, men har vell forstått grunnprinnsippet her...
rydd opp privat dere damer, og sett svinepelsen til veggs... sjedde noe av det samme heromkring for to år siden, så stygg sak ja.

For det første så er dette en privat sak og burde ha vært ordnet privat.
Men når det er sagt så ble denne TS nevnt først av den andre personen og da syns jeg denne TS burde få muligheten til å forsvare seg.

Jeg har lest bloggen din og så langt så har jeg skjønt at det handler ikke om creepy stalker, men mer hva denne HAN personen har sagt.

Så det jeg vil si er at jeg synes synd i dere begge for han har tydeligvis lurt dere :(
Så ønsker jeg dere lykke til videre og håper det løser seg for dere begge :(

Ehm, når man ikke gidder si eller forklare hva grunnen eller årsaken til dette er så har vel ikke denne sakene her inne å gjøre eller hva. Det blir for dumt å komme med den ene og den andre beskyldningen fra dere Alle involverte. Om noen er blitt lurt så hjelper det ikke å henge ut noen eller forklare noe her for jeg skjønner i allefall ikke bære av hva som foregår eller har skjedd.dere får ordne opp på privaten.

Dette er en trist trist sak som jeg håper er over her inne. Vi er her tross alt pga. gravidmagene våre.

Om noen er blitt lurt så hjelper det ikke å henge ut noen eller forklare noe her for jeg skjønner i allefall ikke bære av hva som foregår eller har skjedd.dere får ordne opp på privaten.

Beklager denne delen, men denne tråden er svar på to andre tråder, hvor jeg ble hengt ut, og endel mindre fine ting ble sagt om meg.
I utgangspunktet svarte jeg i en av de andre trådene, hvor mye kom fram. Innså at det var dumt å legge det ut så offentlig, men siden det var flere her inne som vet om dette i virkeligheten ble det viktig for meg å forklare meg, som jeg har gjort i denne tråden.
Jeg ville aldri at dette skulle komme ut her, men hun andre laget først en tråd på det, og fortsatte i en annen.
Beklager at det har gått utover så mange her inne

Du har ingenting å beklage, det er helt naturlig å ville dele sin side av saken!

Back
Topp