Beskrivelse av festesmerter

cs7

Forumet er livet
Ja, overskriften sier sitt. Har du opplevd festesmerter, og kan du gi en beskrivelse? Hva kjente du? Når kjente du det? Fortell!! :)

Opplevde et sterkt "hugg" på venstre side i dag, varte bare i noen sekund. Men det var såpass kraftig at jeg virkelig la merke til det, til tross for at jeg satt i dyp konsentrasjon på jobben. Les! Jeg satt for en gangs skyld ikke å lette etter symptomer :p

PS: er 8dpo.
 
Ooooh spennende :D men aner ikke hvordan det kjennes :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Ja superspennende!

Har egentlig ikke troa på at denne pp har klaffet. Aldri hatt så få symptomer før :p men sist pp (den eneste siden jeg mista i jan der jeg har fått positiv el-test) var jeg jo faktisk gravid, men mista. Ingen av de samme symptomene nå... Dessverre...

HÅPER dette er festesmerter og ikke noe anna (farlig?!?) crap i livmora!! :p
 
Ja superspennende!

Har egentlig ikke troa på at denne pp har klaffet. Aldri hatt så få symptomer før :p men sist pp (den eneste siden jeg mista i jan der jeg har fått positiv el-test) var jeg jo faktisk gravid, men mista. Ingen av de samme symptomene nå... Dessverre...

HÅPER dette er festesmerter og ikke noe anna (farlig?!?) crap i livmora!! :p
Det har stikket godt her også denne måned. Roa seg litt i dag. Føler eg har en del symptomer, men vet ikke helt hva som er hva. Er ikke denne grusomme kvalmen eg har vært plaget med, men da skal det sies at når eg har hatt den har eg ikke Vært gravid.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde det da jeg var gravid med min datter :) Kjente stikninger i livmoren som varte i 1min ca, akkurat 1 uke etter EL. Jeg skjønte med en gang hva det var, og hadde ingen andre symptomer før jeg testet positivt et par dager før IKM. Husker jeg tenkte at "nå skjedde det noe her!" ;)
 
Jeg hadde det da jeg var gravid med min datter :) Kjente stikninger i livmoren som varte i 1min ca, akkurat 1 uke etter EL. Jeg skjønte med en gang hva det var, og hadde ingen andre symptomer før jeg testet positivt et par dager før IKM. Husker jeg tenkte at "nå skjedde det noe her!" ;)

Åh så herlig!! Husker du noe om hvor mange dager etter stikningene du testa positivt??

Uff, håper jeg ikke lurer meg selv nå :p
 
Leamus i livmora, det fikk jeg :p
Nærmeste jeg kommer festesmerter tror jeg :p
 
Åh så herlig!! Husker du noe om hvor mange dager etter stikningene du testa positivt??

Uff, håper jeg ikke lurer meg selv nå :p

Tror jeg testet positivt en uke etter stikningene (var nemlig i syden når det skjedde, og testet ikke før jeg kom hjem igjen :) )
Vanskelig og si om det er festesmerter eller ikke, virker som alle har forskjellige opplevelser av disse "smertene". Jeg syns ikke det var direkte vondt, men kjente som sagt at noe skjedde :p
Krysser fingrene for at det du kjente var festesmerter, og at spiren fikk satt seg skikkelig godt fast! =)
 
Tror jeg hadde festesmerter nå sist jeg var gravid. Kjente iallefall noe, og sa til sambo at "nå ble jeg gravid, gitt". Og jammen ble jeg det. Men mista rett etterpå.

Har ingen aning nå, og jeg har ingen av de andre symptomene, men FYFLATE som jeg håper!! hihi
 
Hos meg stakk det skikkelig i magen i 4 sek ca :p
 
Håpet kan ingen ta fra deg ;)
 
Jeg hadde det da jeg var gravid med min datter :) Kjente stikninger i livmoren som varte i 1min ca, akkurat 1 uke etter EL. Jeg skjønte med en gang hva det var, og hadde ingen andre symptomer før jeg testet positivt et par dager før IKM. Husker jeg tenkte at "nå skjedde det noe her!" ;)


:)
 
Nåå vet jeg hva jeg skal begynne å kjenne etter, etter eggløsning :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jeg gikk med masse stikkinger konstant fra ettermiddagen 16 mai og hadde det hele natta igjennom til 17 mai. Ut på dagen på 17 mai kom det 3 skikkelige stikk, og ut på kvelden så hadde jeg blødd litt. Testa veldig positivt en uke senere. Vet ikke om dette var festesmerter da, men.
 
Hatt intense stikk av og til ved 10 dpo,men ikke vært gravid
Da mini festa seg,merket jeg ingenting
 
Back
Topp