Beskriv deg selv...

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Fortell meg hvem du er.

Jeg er en liten megge på 24 år :) Har litt selvironi (heldigvis, dere er stygge!), og er egentlig ganske morsom, faktisk :)
Er bare litt tom om dagen, så det skinner ikke så godt igjennom ;)

Har ikkje sett denne :)

Eg er eigentleg ei veldig omsorgsfull jente... Feks veit eg at det flytta tre østlendinger hit i forbindelse med den nye barnehagen.. når eg ser dei, så tar eg meg i å tenke at eg håper dei har blitt kjent med kollegaene sine, fordi det må vere tøft å flytte til ein liten plass og slite med å bli kjent med folk. Og eg smiler til fremmede, spesielt dersom dei går aleine, gamle eller er utenlandske :p tenker at dei trenge det:p

Eg hai utrulig sterke meininger om nokon ting, og eg kan brenne så inderlig for dei tinga. Andre ting har eg meininger om, og har tatt ein avgjerelse på, men klarer ikkje å bli skikkelig med i diskusjoner :)

På nokon områder er eg veldig kortlunta, andre plasser kan strikken tøyest langt på :p det er faktisk jo som kan få meg fortast irritert, men også den som kan snu det like fort :)

Ni er forliten, men eg kan naturligvis bli frustrert i kampens hete ;)

Men ingen kan gjere meg så forbanna som min kjære ;) vi er så vanvittig forskjellige så utrulig mange områder :p

Har ikkje sett denne :)

Eg er eigentleg ei veldig omsorgsfull jente... Feks veit eg at det flytta tre østlendinger hit i forbindelse med den nye barnehagen.. når eg ser dei, så tar eg meg i å tenke at eg håper dei har blitt kjent med kollegaene sine, fordi det må vere tøft å flytte til ein liten plass og slite med å bli kjent med folk. Og eg smiler til fremmede, spesielt dersom dei går aleine, gamle eller er utenlandske :p tenker at dei trenge det:p

Eg hai utrulig sterke meininger om nokon ting, og eg kan brenne så inderlig for dei tinga. Andre ting har eg meininger om, og har tatt ein avgjerelse på, men klarer ikkje å bli skikkelig med i diskusjoner :)

På nokon områder er eg veldig kortlunta, andre plasser kan strikken tøyest langt på :p det er faktisk jo som kan få meg fortast irritert, men også den som kan snu det like fort :)

Ni er forliten, men eg kan naturligvis bli frustrert i kampens hete ;)

Men ingen kan gjere meg så forbanna som min kjære ;) vi er så vanvittig forskjellige så utrulig mange områder :p
Haha, du høres ut som meg :)

Opp og hopp :)

Jeg er ei skravlebøtte som kan erte på meg en stein. Elsker å diskutere og er sinnsykt dårlig til å ljuge. hvite løgner for å være grei er liksom ikke helt min greie;P
Liker å ha ting planlagt og er ikke lengre en som er glad i å ta alt på sparket.
Elsker å diskutere og irritere i tråder på nett, men er nok ikke like kjepphøy irl.
Veldig glad i alle mennesker og tror jeg er ganske omgjengelig.
Utrolig surrete og har alltid masse prosjekter i huset som ikke blir noe av;P

Veldig kortsint, men som dere andre så er det ingen som kan irritere meg mer enn mannen. Vi er jammen forskjellige!

Munter og blid :) Sosial og bestemt.

Sprudlende og blid jente :D Snarsint, men ikke langsint! Må også skryte på meg at jeg er morsom og er veldig omtenksom:)

Jeg er en jente som er litt sjenert før jeg blir varm i trøya, men når jeg først er varm, da gir jeg alt ;) jeg er veldig omtenksom, syns selv jeg er morsom, har selvironi og tar ikke meg selv høytidelig :) tror der morsomt å være venn med meg :p

Jeg er en jente som er litt sjenert før jeg blir varm i trøya, men når jeg først er varm, da gir jeg alt ;) jeg er veldig omtenksom, syns selv jeg er morsom, har selvironi og tar ikke meg selv høytidelig :) tror der morsomt å være venn med meg :p
Høres sånn ut! Gleder meg til å treffe deg i september ;)

Back
Topp