Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, du høres ut som megHar ikkje sett denne
Eg er eigentleg ei veldig omsorgsfull jente... Feks veit eg at det flytta tre østlendinger hit i forbindelse med den nye barnehagen.. når eg ser dei, så tar eg meg i å tenke at eg håper dei har blitt kjent med kollegaene sine, fordi det må vere tøft å flytte til ein liten plass og slite med å bli kjent med folk. Og eg smiler til fremmede, spesielt dersom dei går aleine, gamle eller er utenlandsketenker at dei trenge det
Eg hai utrulig sterke meininger om nokon ting, og eg kan brenne så inderlig for dei tinga. Andre ting har eg meininger om, og har tatt ein avgjerelse på, men klarer ikkje å bli skikkelig med i diskusjoner
På nokon områder er eg veldig kortlunta, andre plasser kan strikken tøyest langt pådet er faktisk jo som kan få meg fortast irritert, men også den som kan snu det like fort
Ni er forliten, men eg kan naturligvis bli frustrert i kampens hete![]()
Men ingen kan gjere meg så forbanna som min kjærevi er så vanvittig forskjellige så utrulig mange områder
![]()
Dere er så.fine begge to. <3Haha, du høres ut som meg![]()
Det er du også snuppeline!Dere er så.fine begge to. <3
Takk søta. Har ikke orket å poste på drn her tråden men det kommer...Det er du også snuppeline!![]()
då tar eg det som eit komplimang, sia eg liker deg så godtHaha, du høres ut som meg![]()
Nååh, nesten så jeg rødmerdå tar eg det som eit komplimang, sia eg liker deg så godt![]()
Høres sånn ut! Gleder meg til å treffe deg i septemberJeg er en jente som er litt sjenert før jeg blir varm i trøya, men når jeg først er varm, da gir jeg altjeg er veldig omtenksom, syns selv jeg er morsom, har selvironi og tar ikke meg selv høytidelig
tror der morsomt å være venn med meg
![]()