beskjed fra vugge

hegemw

Forumet er livet
det er blitt helt slutt med mannen så kommer til å slette seg herfra nå.
en hilsen til twinanne, gratulerer så mye fra vugge.

ORIGINAL: Nesing

Dette var trist å lese [:(]! Håper det går bra med deg, Vugge, til tross for det som har skjedd. Lykke til videre!  

Sign denne og sender deg en klem.

ORIGINAL: * Bobbo *

Dette var trist å lese [:(]! Håper det går bra med deg, Vugge, til tross for det som har skjedd. Lykke til videre!  

Sign denne og sender deg en klem.

En klem fra meg også.

off da, hadde virkelig håpet at de skulle finne ut av dette her[:(]

kan du si at jeg kommer til å savne henne også må du sende henne en skikkelig stor klem fra meg.

Off da jeg var redd for dette, ettersom hun ikke kom innom eller postet etter hun sa at det gikk greit.
Dete var da triste greier at vår kjære Vugge ikke har det så bra fortiden og at det skulle ende slik. Regner med at hun er lei seg.

ORIGINAL: twinanne

Off da jeg var redd for dette, ettersom hun ikke kom innom eller postet etter hun sa at det gikk greit.
Dete var da triste greier at vår kjære Vugge ikke har det så bra fortiden og at det skulle ende slik. Regner med at hun er lei seg.

sign denne og legger ved en STOR KLEM!

stor klem til deg vugge. vi vil savne deg [:(]

ja vugge hadde det tøft fortsatt og ikke så rart.
ho blir nok glad når ho ser det er så mange som bryr seg her også.
så ho søker lykken videre nå, håper ho finner den rette om ikke lenge :)

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: twinanne

sign denne og legger ved en STOR KLEM!

Back
Topp