Besafe

ToPrinser

Glad i forumet
Gubben har vært på harrytur,og han kjøpte likegreit Besafe iZi Combi X3 der...

Men jeg synes monteringen ser skikkelig innviklet ut,uten at vi har prøvd ennå.... Er den det eller bare virker det sånn???

Har ikke lyst å montere feil,kanskje vi bare skal få noen fagfolk til å gjøre det??!!!!

Vi monterte det selv... gikk fint det.,. Men gidd ikke flytte på det nei

flere[:)][:)][:)]

kan jeg spørre om hvor mye du betalte?:)

sete er super enkelt.. ikke no problem med å sette det inn[:D]

2800 norske kroner[:D]

ORIGINAL: ToPrinser

Og for den prisen kunne du fått Britax Multi Tech kjøpt i Norge som er enklere å montere, står bedre i de fleste biler (BeSafe er kjent for å være veldig bratt) og går til 25 kg bakovervendt (BeSafe går til bare 18 kg). [;)]

ORIGINAL: Sicily

Og for den prisen kunne du fått Britax Multi Tech kjøpt i Norge som er enklere å montere, står bedre i de fleste biler (BeSafe er kjent for å være veldig bratt) og går til 25 kg bakovervendt (BeSafe går til bare 18 kg). [;)]

Er ikke alle som kan ha det setet pga "klipsen" som selen må ligge i. Har alange selefester, så dat passer ikek setet i bilen vår. Så da ble det BeSafe på oss ihvertfall.

Det er og blir en smakssak. Jeg ble ikke anbefalt å kjøpe sete opp til 25 kilo, blir alt for stort for babyen i starten, ikke nok polstring i sidene.
Derfor er Besafe bedre som sete nummer 2.....synes nå jeg. David dinglet oppi den britaxen.

Vi er kjempefornøyde med besafen vår:) Ikke bratt i det hele tatt:)
Eneste dumme er at vi må ha en bilstol til senere:) Men syntes det var best slik. synes det er så god støtte i besafen:)

ORIGINAL: Lizzy_

Det er og blir en smakssak. Jeg ble ikke anbefalt å kjøpe sete opp til 25 kilo, blir alt for stort for babyen i starten, ikke nok polstring i sidene.
Derfor er Besafe bedre som sete nummer 2.....synes nå jeg. David dinglet oppi den britaxen.

Minsten er bare 7 mnd,men veier nærme 11 kg,Britaxen ble allikvel litt stor nå synes jeg... Har prøvd begge i butikken:))

Er fornøyd med Besafe, jeg:) Litt kronglete å montere, men man lærer det om man tar bruksanvisningen steg for steg:)

Back
Topp