Besafe X2 eller X3????

sørlandet79

Forelsket i forumet
Lurer på hva som er forskjellen på Besafe X2 og besafe x3?

Barnas hus har tilbud på besafe x2, satt ned kr 1100,-. Og det blir vesentlig billiger for oss som må ha to seter.
Mange som klager på at ungene sitter for rett med besafe seter, hva syes dere som bruker de?

vi er stor fornøyd med besafe siden vi kan justere dem. Vi kommer til å gå for x2 denne gangen siden den faktisk er på salg.
Tror bare det er litt ekstra polstring på sidene til x3. Det er ikke den største forskjellen....

sjekket litt på nett, der står det: Eneste forskjellen på X2 og X3 setene er at X2 kan monteres bakovervendt med 2punktsbelte, men dette kan ikke X3

også er det litt annerledes støtte rundt hode på x3 hvis jeg ikke husker feil:)

Det viktigste er at man prøver setet i bilen før man kjøper. BeSafe er kjent for å stå for bratt i veldig mange biler, og det er ikke småingene våre klare for. 

ORIGINAL: Sulla

I besafe bladet jeg har står det at x3 er fra 0-18 kg, mens x2 er fra 15-36 kg. X2 ser mye brattere ut på bilde og er ifølge teksten fra 4 år.. Så jeg ville gått for x3 setet uasett om det er dyrere..

Stemmer nok ikke det du skriver. Du tenker på izi up x2...
Besafe izi combi x2 er på salg på barnashus: Godkjent 0-18 bakovervend og 9-18 forovervent.... koster egentlig 3599,- men selges for 2499,-

En anne ting er at stolen kan reguleres i ulike sitteposisjoner, så man trenger nødvendigvis ikke sitte så rett....

når jeg kjøpte x3 sa de at x2 var en gammlere modell. x3 var ny og forbedret sa de

ORIGINAL: gullnr2

I besafe bladet jeg har står det at x3 er fra 0-18 kg, mens x2 er fra 15-36 kg. X2 ser mye brattere ut på bilde og er ifølge teksten fra 4 år.. Så jeg ville gått for x3 setet uasett om det er dyrere..

Besafe izi combi x2 er på salg på barnashus: Godkjent 0-18 bakovervend og 9-18 forovervent.... koster egentlig 3599,- men selges for 2499,-

En anne ting er at stolen kan reguleres i ulike sitteposisjoner, så man trenger nødvendigvis ikke sitte så rett....

Huff, ser jo det nå ja... Beklager så masse..

Huff, ser jo det nå ja... Beklager så masse..

ikke noe å beklage[;)]

X2 og X3 er vel ganske like etter det jeg har skjønt, bare at X3 er med isofix.. Så da må man jo ha det i bilen for at det skal funke..

Vi har X1 til store snuppa, leier av If. Er godt fornøyd med det setet, eneste er at det tar litt stor plass. Men det gjør jo de fleste bakovervendte. Et pluss jeg har funnet ut etter å ha prøvd andre seter, er at de kommer litt høyere opp i disse setene slik at de ser greiere ut av vinduet. Den går an å stille i forskjellige stillinger, men litt bratt er den kanskje. Vi har brukt det på store snuppa siden hun var 10 mnd, og det har i grunnen fungert godt:)

ORIGINAL: Merri24

X2 og X3 er vel ganske like etter det jeg har skjønt, bare at X3 er med isofix.. Så da må man jo ha det i bilen for at det skal funke..

Vi har X1 til store snuppa, leier av If. Er godt fornøyd med det setet, eneste er at det tar litt stor plass. Men det gjør jo de fleste bakovervendte. Et pluss jeg har funnet ut etter å ha prøvd andre seter, er at de kommer litt høyere opp i disse setene slik at de ser greiere ut av vinduet. Den går an å stille i forskjellige stillinger, men litt bratt er den kanskje. Vi har brukt det på store snuppa siden hun var 10 mnd, og det har i grunnen fungert godt:)

hvor mye koster d å leie bilstol. Kan man velge hvilken stol man vil ha?

Sniker fra mars 10.
Satt akkurat å lurte på det samme:)
Nå fikk jeg jo svar:)
Takk for det[;)]

ORIGINAL: Merri24

hvor mye koster d å leie bilstol. Kan man velge hvilken stol man vil ha?

Tror vi betalte ca 3000 for hele pakka, det vil si at vi fikk babystolen i posten før hun blei født, når hun vokste ut av den fikk vi neste sete (besafe x1), og returnerte babysete. Når vi skal over på neste sete er det bare å ta en telefon, så kommer det i posten sammen med en pose som vi resturnerer det vi har med. Og det siste setet beholder vi. Så synes igrunnen det var en ganske god avtale! Vi kom billigst ut av det når vi bestilte hele pakka på en gang, og i tillegg var If pluss kunder. Men det går fint an å leie bare de to siste setene. Vi kunne ikke velge hvilken type sete vi skulle ha, tror det er fast. Tror Gjensidige har tilbud om samme avtalen.

Back
Topp