Besafe - reklamasjon?

bcv

Elsker forumet
Kjøpte besafe izi combi x2 for 1 år siden. Har kun stått i en bil, ikke blitt flyttet på. Skulle ta av trekket og vaske det, og da ser jeg at isoporen under er knekt flere steder. Har ikke vært i kollisjon eller noe. Er ikke dette dårlig? Da sete kun har stått i bilen, har vasket trekket en gang tidligere, men knakk da ikke isoporen.. Går det an å klage å evt. få nytt?

Det samme skjedde med vår stol, eller den knakk da min mann satt minstemann inn i stolen... Stolen var 1 år gammel.
Sendte mail til både Barnas Hus, der vi kjøpte den, og til Besafe. 

Barnas Hus nektet å hjelpe, og sa vi kunne kjøpe ny isopor om vi ville. Og om dette gikk ut over sikkerheten viste de ikke..

Mens Besafe svarte at dette ikke gikk ut over sikkerheten (var knekt av en del i nakkestøttet, helt i enden liksom), men om vi ville bytte den skulle de sende ny isopor til hele stolen kostnadsfri... 

Vi valgte å bytte hele isoporen, og Besafe sendte nye isopor til Barnas Hus og poengterte at Barnas Hus skulle hjelpe oss i bytte isoporen om vi trengte hjelp. Jeg gjorde det bare selv, og det var jo veldig enkelt da!!!

her skjedde det samme og jeg sendte e-mail til besafe. svaret jeg fikk var å gå til forhandler og kjøpe ny isopor selv.

Trodde det skulle tåle litt da.. Skal det bli helt most i kollisjon da eller? Dårlig....

Jeg jobber med salg av barnestoler. Her har jeg som regel erfaring med at besafe godkjenner reklamasjoner av knekt isopor.

Back
Topp