Besafe izi up bilstol

Trine83

Forumet er livet
Det var en eller annen som la ut en link til en kollisjonstest av dette bilsete, tror det var forrige uke.
Kunne du lagt den ut igjen??[8|][:)] Filmen viste at den var dårlig på sidekollisjon, hvor barnet smelte hodet i døra. Ville bare vist den til noen[:)]  Men noen som anbefaler noen gode beltestoler? (er ikke til mi snuppe altså[:)])

opp[:)]

Helt øverste klippet her: http://www.tv2.no/gmn/article1940891.ece
Testen er utført i 25 km/t, så man ser virkelig hva slags krefter som er i sving selv ved veldig lav hastighet.

Noen forslag:
Maxi Cosi Rodi XR/XP
Britax KidFix
Britax Kid Plus
Kiddy Comfort Pro
Cybex Solution X

Ok, tusen takk[:)] Hva med besafe 1-2-3? er det bra støtte i denne? Vet at det har vært snakk om monteringfeil på denne pga de hornene, når ungene tar på belte selv. men det kan jo sjekkes hver gang i tilfelle[8|]

hmmm...  får bare opp en test med en pute jeg[8|]

der kom den ja[:)]

Nå har jeg lest litt om denne stolen. Besafe har spurt om å få en ny test på stolen i utlandet, fordi den hadde bedre resultater her i hjemlandet. De vil ha en test med denne stabilisatorstroppen, og den forrige testen er antageligvis uten. De kommer til å få gjennomført en ny test til høsten, og forhåpentligvis med bedre resultat[:)]

Jeg syntes den er litt skranglete, men det er meg. Den har jo vært i salg i mange år nå, så jeg vil tro at disse andre muligens er bedre da de er nyere.

Back
Topp