besafe izi slepp, erfaring?

Mamma2010,2014&2015

Betatt av forumet
Lurer på om det er noen som har erfaring med besafe izi sleep stolen? Har tenkt å leie bilstoler fra forsikringsselskapet, og da er det denne som er første stolen.

Jeg har den ikke, men har en venninne som har den. Hun er fornøyd med den utenom en ting, og det er at den er så tung! Så hun orker ikke å ta den med seg rundt. Det gjorde jo jeg hele tiden med min Maxi cosi cabriofix:)

Jeg har den :) Den er tung, men jeg tenker at man pleier ikke å drasse mye rundt på seter uansett. Skal man kjapt innom butikken så kan man jo bare putte setet i en handlevogn. Skal man innom et senter burde man enten ha med vogn, ellers kan man bruke handlevogn og dermed legge ned seteryggen (som gjør setet unikt). Jeg liker at det er litt tungt, får en følelse av at det er veldig sikkert i bilen :)

Jeg har den :) Den er tung, men jeg tenker at man pleier ikke å drasse mye rundt på seter uansett. Skal man kjapt innom butikken så kan man jo bare putte setet i en handlevogn. Skal man innom et senter burde man enten ha med vogn, ellers kan man bruke handlevogn og dermed legge ned seteryggen (som gjør setet unikt). Jeg liker at det er litt tungt, får en følelse av at det er veldig sikkert i bilen :)

Bra at du er fornøyd! :) at det er tungt synes jeg ikke gjør noe, som du sier det er alltid en måte å slippe å bære det på!
Har du det på vogn understell? I såfall hvilket? :)

Back
Topp