besafe izi-sleep

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Kjøpte det nå,selger sa jeg kunne bruke denne selvom vi ikke har isofix,det er sant at det går?Ble med ett i tvil[8|]

Er det forresten ett bra sete?

Ja kan brukes uten isofix. Vi har det og vi er veldig fornøyd

ok!Hadde maxicosi til største gutten her men synes det ikke virket så behagelig å sitte i,men besafe derimot[:D]Ser jo skikkelig comfy ut[:D]Bra jeg kjøpte det da,fikk det for en fin pris[:)]

vi skal ha det setet. jeg synes det ser behagelig ut, det er enkelt å feste uten base og ikke minst har det kommet godt ut i sikkerhetstester.

(men selv om setet er bra burde du prøve det i bilen før du kjøper det. nå vet jeg ikke om du har gjort det, men utfra det du skriver høres det kanskje ut som du ikke har prøvd det. setene sitter svært forskjellig i ulike biler, og derfor kan det være dumt å gå ut fra at det blir bra bare fordi det har vunnet tester...)

ORIGINAL: dumidalia

vi skal ha det setet. jeg synes det ser behagelig ut, det er enkelt å feste uten base og ikke minst har det kommet godt ut i sikkerhetstester.

(men selv om setet er bra burde du prøve det i bilen før du kjøper det. nå vet jeg ikke om du har gjort det, men utfra det du skriver høres det kanskje ut som du ikke har prøvd det. setene sitter svært forskjellig i ulike biler, og derfor kan det være dumt å gå ut fra at det blir bra bare fordi det har vunnet tester...)

Det er testet i bilen seff[;)][:)]

har det her også. men imotsetning til andre her så synes jeg ikke barnet satt så godt i det før rundt 5 mnd..

har maxi cosi nå, men har vurdert å bytte til det. hvor mye måtte du gi for det?

Back
Topp