Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du fornøyd med det? Hadde du valgt et annet om du skulle valgt igjen?Vi har det, hva tenkte du på?![]()
Veldig greit å vite. Er like høy som deg og med stor høy bil. Så da skygger jeg unna dJeg er bare 160 høy og jeg sleit veldig mye med bæring av setet. Det er STORT og tung og veldig vondt og bære, byttet så fort som mulig over til sete nr 2 allerede da han var 6 mnd. Hadde problemer med og løfte setet oppi handlevogner og opp trappa f.eks. Har hatt det i to biler, bil nr 1 ford kuga sto setet godt og stødig i bilen, men helte veldig frem over. Bil nr 2 passat står det veldig ustødig og vingler mye, men heller ikke frem over. (Brukte det med isofix)
Behovet for og legge ned seteryggen ble heller aldri så stort som jeg hadde sett for meg. Sov skjelden lengre enn 30 min etter at setet ble tatt ut av bilen.
Men han sitter veldig godt i setet
Vurderer sterkt og kjøpe et annet sete til neste barn, rett og slett pga vekten.
Veldig greit å vite. Er like høy som deg og med stor høy bil. Så da skygger jeg unna d