Besafe izi sleep?

smd87

Elsker forumet
Noen som har erfainger med dette setet?
Har sett litt på denne modellen og syntes den ser veldig ålreit ut, men vet liksom ikke hvordan den er i forhold til den andre besafe modellen, og maxi cosi?

Tung, men dødsfornøyd! Elsker det å kunne legge ned setet når vi er på besøk osv..

Helt grei når den står i ro, men umulig å bære på.. Stort og kjempe tungt. 

Jeg hadde aldri kjøpt det. Venninna mi hadde det, og var full av blåmerker langs hele beinet grunnet tyngden på det setet.. så grusomt tungt ja. men det er jo en fin funksjon å kunne legge det ned selvfølgelig. 

Den er en svær, tung dinosaur av et sete.Veier dobbelt så mye som Maxi Cosi Cabriofix. Det er Maxi Cosi som har de sikreste setene. 

hadde besafe izi sleep, kjøper det ikke igjen. Er meget tungt :p

Neste gang blir det besafe izi go :) Det var best i test også

Jeg har ikke hørt annet enn at de som har det synes det er fryktelig tungt, og at de ikke har hatt behov for den sovefunksjonen.. 

Ellers er det vel et bra sete og at ungen sitter godt i det. 

Vi har selv Maxi Cosi med EasyFix base, og er kjempe fornøyd med det. :)

Hei!
Jeg kjøpte setet når vi skulle ha jenta våres nå, men etter 2 turer ut, så solgte jeg det..Det er kjempe tungt,vanskelig å bære så orket rett og slett ikke..Var vanskelig å få det ut av basen i bilen også,pga tyngden..Jeg kjøpte maxi cosi og base til den og er stooorfornøyd! Anbefaler det setet isteden:) Lykke til med valget!:)

Jeg ønsker meg sånt til neste. Vi hadde Graco-stol når snuppa var baby og fytti katta så tungt det var. Mamma leide et Besafe-sete som hun hadde i bilen sin til snuppa og det var mye enklere å håndtere og løfte.

Lizz83 skrev:
Jeg ønsker meg sånt til neste. Vi hadde Graco-stol når snuppa var baby og fytti katta så tungt det var. Mamma leide et Besafe-sete som hun hadde i bilen sin til snuppa og det var mye enklere å håndtere og løfte.

besafe izisleep veier 5,9 kg
akta graco logico s veier 4,2 kg......

i følge forbrukerportalen.no

Jeg kjøpte izi sleep, og da jeg kom hjem angret jeg med en gang.. Bar det da fra bilen og inn døra, er litt å gå siden vi ikke kan parkere rett tuenfor huset, og FY så tungt.. Og dette var da uten en baby oppi!!! Så jeg var så heldig å få bytte bilsete, så valgte da heller besafe easy go, så mye lettere å bære! :) Angrer ikke på det byttet.

Sikkert kjekt med den ligge delen på izi sleep, men hadde ikke noe sånt til forrige mann, og kan ikke si jeg savnet det til han, så vi klarer oss nok fint uten den funksjonen denne gangen og. :) Om nestemann har like godt sovehjerte som første mann, er det ikke noe problem å ta babyen ut av stolen og legge hun et annet sted for så å sove videre. :)

Back
Topp