Besafe izi sleep uten base?

Funker sikkert bra, men hvis du vurderer å kjøpe BeSafe, så er det dobbelt så tungt som andre seter i samme klasse. Det veier over 7 kg! Til sammenligning veier vogna mi 9 kg..  Det er i tillegg kjent for å ta mye plass i bilen. Ville vurdert et annet sete. F.eks Maxi Cosi Cabrio Fix. Enkelt i bruk, veier mindre, toppscore på sikkerhet, enklere å plassere i bilen.. 

Oki:)
Takk for tips[:)]
Skal få nytt bilsete av mamman min uka som kommer... heldige meg[:)]
Bilen vår har ikke sånn isofix ting (tror jeg) Så må kunne feste setet uten en sånn[;)]

ORIGINAL: silros

Oki:)
Takk for tips[:)]
Skal få nytt bilsete av mamman min uka som kommer... heldige meg[:)]
Bilen vår har ikke sånn isofix ting (tror jeg) Så må kunne feste setet uten en sånn[;)]

Ja, det går helt fint med Maxi Cosi også. [;)]

jeg har det, er lett og montere, står stødig og er lang i ryggen, jenten min bruker det enda. og hun sitter veldig godt i det og det er god sidebeskyttelse i forhold til mange seter jeg har kjøpt,

men det er som sicily sier, tungt, du får ikke plassert det under vognen viss du skal reise, tungt å bære ungen med og heller ikke til å sette i handlevogner. skulle jeg valgt igjen når jeg ikke har bil, ville jeg gått for maxi cosy e.l,
men skal det stå der fast, er det ett bra sete. det tar heller ikke så stor plass i bilen at du får plassmangel, du må jo alikevel ha plass til sete nr.2 og dette er jo mye mindre enn slike seter.

Jeg hadde det, stod stødig og fint i bilen:) Men litt tungt å bære på, ja.. Men veldig kjekt å kunne legge ryggen ned når setet ikke står i bilen.

Back
Topp