Besafe Izi Plus

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Hvis noen kommer over tilbud på denne stolen, kan dere skrike ut? Hadde store planer om å drøye til jul før jeg skulle bytte bilstol, men tror guttungen spiser flaggstangfrø! Er ikke mange ukene siden jeg måtte flytte selene opp på øverste hakk, og nå er de på vei nedfor skuldrene... Hadde sett for meg at babystolen kunne brukes til han var rundt året, men ser dårlig ut gitt :p

Februar-14 mamma <3

Vi må også ha ny :D men har ikke bestemt oss for hvilken type :O

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må dra innom på babycare å høre om jeg kan få teste izi plus i bilen da, men tror det er det setet jeg blir å gå for (med mindre det er helt håpløst i bilen da :p ).

Februar-14 mamma <3

Jeg må dra innom på babycare å høre om jeg kan få teste izi plus i bilen da, men tror det er det setet jeg blir å gå for (med mindre det er helt håpløst i bilen da :p ).

Februar-14 mamma <3

Eg har det og er kjempefornøyd :D leste hva du skrev og kom på at eg vil bytte trekket på mitt :P har svart men vil ha turkis :P mini kommer til å ta av :P hehe..

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Eg har det og er kjempefornøyd :D leste hva du skrev og kom på at eg vil bytte trekket på mitt :P har svart men vil ha turkis :P mini kommer til å ta av :P hehe..

Har også litt lyst på turkis :D samtidig var deg ei venninne som anbefalte å gå for det trekket som heter car seat interior, det skulle visstnok være litt mer slitesterk og ikke bli så fort nuppete og slitt..

Februar-14 mamma <3

Hvilken bil har du forresten? Ser alle sier deg tar så enormt med plass... Litt redd jeg må sitte med knærne trykt opp i dashbordet!

Februar-14 mamma <3

Har også litt lyst på turkis :D samtidig var deg ei venninne som anbefalte å gå for det trekket som heter car seat interior, det skulle visstnok være litt mer slitesterk og ikke bli så fort nuppete og slitt..

Februar-14 mamma <3

Hmm, jo gjerne fornuftig det då... (men så kjedelig :P ) hehe..

Jeg har også lyst på det setet. Men lurer på hvor mye plass deg faktisk tar. Vi har Volvo V70.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har også lyst på det setet. Men lurer på hvor mye plass deg faktisk tar. Vi har Volvo V70.

Ja, er spent på det jeg også! Håper jeg får teste det i bilen hos babycare.. Ser jo ikke såååå stort ut liksom, men blir vel noe annet når det kommer inn i baksetet og i hvilestilling...

Februar-14 mamma <3

Ja, er spent på det jeg også! Håper jeg får teste det i bilen hos babycare.. Ser jo ikke såååå stort ut liksom, men blir vel noe annet når det kommer inn i baksetet og i hvilestilling...

Februar-14 mamma <3
Hvor stor er kiden din da? Her tok jeg nettopp ut puta. Visste ikke at det var sånn pute under rumpa jeg (maxi cosi). Trodde det bare var sånn rundt hodet:D
Skulle fjerne den, og da fant jeg det ut:)

Gå på Torshov bilrekvisita, de pleier å ha bra priser.

• Liker
Reactions: BMC
Hvor stor er kiden din da? Her tok jeg nettopp ut puta. Visste ikke at det var sånn pute under rumpa jeg (maxi cosi). Trodde det bare var sånn rundt hodet:D
Skulle fjerne den, og da fant jeg det ut:)

Skal på ny kontroll den 9/9, så får se da, men var 69cm på 5 mnd kontrollen.. Den puta under rompa har jeg fjerna for lenge siden :p og den pølsa rundt hodet også, han er svær i hauet så han fikk den ikke inni der haha :p vet ikke om han er veldig lang i ryggen, hadde jo trodd babystolen skulle vare lenge!

Februar-14 mamma <3

Skal på ny kontroll den 9/9, så får se da, men var 69cm på 5 mnd kontrollen.. Den puta under rompa har jeg fjerna for lenge siden :p og den pølsa rundt hodet også, han er svær i hauet så han fikk den ikke inni der haha :p vet ikke om han er veldig lang i ryggen, hadde jo trodd babystolen skulle vare lenge!

Februar-14 mamma <3
Her var hun 63. Vi bruker ikke setet til daglig da, siden jeg ikke kjører bil. Så plutselig har hun blitt for stor hun også sikkert;)

Her var hun 63. Vi bruker ikke setet til daglig da, siden jeg ikke kjører bil. Så plutselig har hun blitt for stor hun også sikkert;)

Min hadde jo hoppet opp to kurver på den der lengdekurven ved forrige kontroll, helsesøstra var helt sjokkert over hvor lang han hadde blitt :p samme med hodeomkretsen hehe :p bare vektkurven som holder seg stabil! Så han har tydeligvis strekt seg veldig i sommer, så kanskje ikke så rart at stolen plutselig begynner å bli for liten.

Februar-14 mamma <3

Jeg har dette setet til 2åringen, når minstemann skal bytte sete må vi også bytte bil :/ Skal ha samme stol til han også. Har en passat, 04-modell, det er ikke plass til mannen bak rattet hvis stolen står bak han. Og han er vel 170 lang.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har dette setet til 2åringen, når minstemann skal bytte sete må vi også bytte bil :/ Skal ha samme stol til han også. Har en passat, 04-modell, det er ikke plass til mannen bak rattet hvis stolen står bak han. Og han er vel 170 lang.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hmm.. Da spørs det om jeg må finne noe annet. Har passat og jeg er 172 og sambo er 180.. Skal jo stå bak passasjersetet, så er jo meg (som regel) som må sitte trangt da.. Får teste det i butikken og se hvor trangt det blir.

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har det i en søt liten polo, er ganske trangt på passasjersetet men så er det bare meg og mini så det gjør ikkje noe :P

• Liker
Reactions: BMC
Må vel finne et sete vi kan trykke inn i sambos lille peugeot som er så liten at det føles som man kler på seg bilen når man setter seg inn! Helst et som er lett å flytte på så vi kan sende det med feks besteforeldre... Noen som har forslag? (Ikke isofix)..

Februar-14 mamma <3

Back
Topp