besafe izi go

SogS

Forelsket i forumet
Er det noen som har erfaringer med det?

Jeg kjøpte her om dagen baseafe izi sleep, men har tenkt litt, lest litt og bært det litt og kjenner det er fryktelig tungt!!! Så vurderer å bytte det til izi go i stede, men synes liksom ikke jeg har funnet så mange som skriver om sine erfaringer med det.. Noen her som har??

Vet det er en del lettere enn izi slepp, og at det ikke kan legges ned når det ikke er i bilen, men når jeg tenker meg om så har jeg ikke så bruk for det..

Izi sleep anbefaler jeg iallfall ikke om du ikke har skippern biceps eller planlegger å bære setet lite. Syntes det er forferdelig tungt!
Har ikke prøvd Izi go, men er veldig godt fornøyd med Maxi Cosi Cabriofix, lett å bære og småen virket som han koste seg oppi der. Så vi planlegger å bruke det setet til nestemann også.

bet_ skrev:
Izi sleep anbefaler jeg iallfall ikke om du ikke har skippern biceps eller planlegger å bære setet lite. Syntes det er forferdelig tungt!
Har ikke prøvd Izi go, men er veldig godt fornøyd med Maxi Cosi Cabriofix, lett å bære og småen virket som han koste seg oppi der. Så vi planlegger å bruke det setet til nestemann også.

Som jeg skulle si det selv! :)

bet_ skrev:

Hehe, nei her har jeg ingen skippern biceps gitt, og det kommer til å bli litt bæring da vi ikke kan parkere rett utenfor døra vår.. Jeg og fant ut at det var fryktelig tungt da jeg hadde fått det hjem og kjent litt på det.. så kommer til å bytte det..

Jeg var på en babybutikk på fredag og da sjekket jeg vekt og slikt på Maxi Cosi Cabriofix og BeSafe Izi GO! Det var virkelig INGEN forskjell på vekt. Men det virket som om Maxi Cosi sin stol var bittelitt større. Det var alt! Og Izi Go kommer i flere lekre farger enn det Maxi Cosi sine gjør :)

Er  et veldig nytt sete Besafe izi go, så er nok derfor det er få som skriver om det foreløpig. Det kommer nok!
Skal kjøpe dette setet selv:) Besafe er gode stoler og som følger utviklingen svært godt, de er snarere i forkant enn andre merker. Maxi cosi er helt sikkert lik på vekt, men har sett mange gode argumenter for å kjøpe izi go og ikke cabriofix jeg da;) Hadde maxi cosi cabriofix forige gang, men blir ikke det igjen nei!!

Jeg kjøpte det for noen uker siden på barnas hus på kampanje til 999 kroner :-) Suuuperfornøyd, datra mi bruker det foreløbig (hun er 10kg, vi er på leting etter et 9-18 kg`s) og vi er superfornøyde! Det er ikke så tungt, har en super "solskjerm" og lett å feste.

Så bra å høre. :) jeg er rimelig sikker på at jeg kommer til å bytte det til izi go... :) synd jeg ikke fikk med meg den kampanjen da, for det var jo rimelig pris det. ;)

Back
Topp