Besafe izi go modular

*spretten*

Betatt av forumet
Noen her som har erfaring med besafe izi go modular bilsete? Og gjerne har hatt erfaring med maxi cosi pebble også :)

Jeg var så bestemt på maxi cosi pebble plus med familyfix basen. Liker så godt det sete for den er så romslig. Og basen er så grei for du kan justere sete med den basen slik at de sitter litt mer når de blir større. Som gjør at man kan bruke det lenge.
Men har nettopp fått vite at den basen ikke går på pebble plus :(

Så har begynt å se litt på modular. Vi har det sete i bilstol nr 2 til sønnen vår og er kjempe fornøyd med det. Så da lurer jeg litt på izi go modular til babyen som kommer i september. Men har hørt rykter om at besafe sine babystoler er så små i forhold til maxi cosi. Og jeg vil gjerne ha en babystol som gjerne kan brukes til de er over året så lenge kiloen og det ikke er der.

Så noen med erfaringer her? :)

Jeg har ikke egne erfaringer med Izi Go Modular, men vi skal ha de til våre når de blir født :) Jeg liker at den ikke er så romslig inni, tenker at hvis uhellet skulle være ute, vil jeg at babyene skal ligge trygt og godt beskyttet i bilstolen, og da tenker jeg at jo mindre ekstra plass det er i bilstolen, jo mindre kan babyene bevege seg nedi der. Elsker også at de sitter dypere i BeSafe sine! "Pappahjelperen" på selene (magnetene :p) er også innmari kjekke :) Siden setebredden inni Modular-stolen etter babystolen kan "justeres" med puter syns jeg ikke det er noe stort problem om de må over i den før de er ett år. Dessuten tror jeg ikke det er særlig stor forskjell på selehøyden i Izi Go Modular og for eksempel Maxi Cosi Pebble, så da har jo størrelsen inni lite å si, i og med at selehøyden i forhold til skuldrene også er viktig i forhold til om stolen er for liten eller ikke :)

Back
Topp