besafe izi go hodestøtte. HJELP

anetteee84

Flørter med forumet
hei. har besafe izi go bilsete. men nå er lillegutt snart 6 mnd og begynner å bli trangt rundt hodet.. trodde man kunne ta av litt så man fikk strørre plass.. hvis ikke er det jo ubrukelig.. noen som har dette sete ??
 
Vi har izi sleep, og vet ikke om det er samme greier, men vår hodepute er festet med borrelås, så den kan taes av iallefall. :)
 
Vi har izi sleep, og vet ikke om det er samme greier, men vår hodepute er festet med borrelås, så den kan taes av iallefall. :)

Samme her. Vi fjerna dem når storebror brukte stolen, og må snart gjøre det til Esther også.
 
Jeg har izi go, og vet du hvor det står? I kjelleren!! Fordi det ble for trangt og smalt til lillegutt allerede ved 3 mnd, han hatet det setet. Og dessverre så går det ikke an å fjerne de putene..Jeg ringte der jeg hadde kjøpt det (Gränsens barn i Sverige) og de ga klar beskjed om at det IKKE må fjernes.(hvis du tar det av fjerner du automatisk de putene som sitter på selene, pluss at barnet blir sittende rett mot plasten på ryggen på setet)
Det eneste som kan fjernes på dette setet er den puten som ligger løst nede der de sitter med rompa...Og det har du sikkert fjernet for lengst.
Vi måtte kjøpe nytt sete da han var 3 mnd..Kjøpte da cybex, og han har 3 ganger større plass i det!
 
Oi det hørtes jo ut som et sete som nesten burde hvert advart mot når man ikke kan ta av puten!

Jubbu85: Veldig synd at dere faktisk måtte kjøpe et nytt sete når han var 3 mnd! En forventer jo at setene holder til de er ihvertfall 6mnd og gjerne lengre!
 
Oi det hørtes jo ut som et sete som nesten burde hvert advart mot når man ikke kan ta av puten!

Jubbu85: Veldig synd at dere faktisk måtte kjøpe et nytt sete når han var 3 mnd! En forventer jo at setene holder til de er ihvertfall 6mnd og gjerne lengre!
Nå er han nok litt bred over skuldrene, men likevel...Det smalner skikkelig fra skuldrene og opp mot hodet, så er ikke rare plassen...Jeg hadde ALDRI kjøpt det setet om jeg hadde visst det jeg vet nå. Men, jeg bare regnet med at det gikk ann å fjerne puten oppe ved hodet fordi det går på alle andre seter jeg har kjennskap til....Burde egentlig gitt tilbakemelding til besafe...
 
Nå er han nok litt bred over skuldrene, men likevel...Det smalner skikkelig fra skuldrene og opp mot hodet, så er ikke rare plassen...Jeg hadde ALDRI kjøpt det setet om jeg hadde visst det jeg vet nå. Men, jeg bare regnet med at det gikk ann å fjerne puten oppe ved hodet fordi det går på alle andre seter jeg har kjennskap til....Burde egentlig gitt tilbakemelding til besafe...
Burde det ja, for burde jo være mulig å ta av puten,!
 
takk for svar. fant frem bruksanv og ser at drt ikke kan tas av. prøvde og da følger jo seler og alt med. kjmpe skuffa :( hadde emmaljunga sist og dårlig støtte til hode på nyfødte men ellers fin plass. det har jeg jo solgt :( de vokser jo endel i hodet.
føler meg litt lurt nesten.. kan jo ikke bruke til 13 kg hvertfall..
 
Utrolig kjedelig at man ikke kan ta ut den puta.

Men hvis det er noen trøst er det vel de færreste babysetene som går til 13 kg. Vi har maxicosi, og det går ikke til 13 kg det heller. Storebror måtte bytte rett før 6 mnd, frøkna holder litt til.
Hvor tung og lang er babyen din nå da?

(jeg så forresten et merkelig syn på kjøpesenteret her om dagen: En ganske stor gutt i maxicosisetet.... Skjønner ikke at han fikk plass der på en sikker måte, han var jo dobbelt så lang som frøkna omtrent.. Selene kom iallefall ut av setet laaangt under skulderhøyde.. Vurderte å si noe, men følte jeg måtte passe mine egne saker..)
 
Utrolig kjedelig at man ikke kan ta ut den puta.

Men hvis det er noen trøst er det vel de færreste babysetene som går til 13 kg. Vi har maxicosi, og det går ikke til 13 kg det heller. Storebror måtte bytte rett før 6 mnd, frøkna holder litt til.
Hvor tung og lang er babyen din nå da?

(jeg så forresten et merkelig syn på kjøpesenteret her om dagen: En ganske stor gutt i maxicosisetet.... Skjønner ikke at han fikk plass der på en sikker måte, han var jo dobbelt så lang som frøkna omtrent.. Selene kom iallefall ut av setet laaangt under skulderhøyde.. Vurderte å si noe, men følte jeg måtte passe mine egne saker..)
Huff, ja da hadde jeg følt for å bry meg og! Men, det er jo en liten sjanse for at de kanskje bare brukte det på shopping fordi det var lettere å dra med enn vogna? La oss i det minste håpe det!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp