Besafe izi combi x3 *misfornøyd*

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Noen flere her som opplever at det er fryktelig trått å få strammet selene? Jeg må dra i skikkelig hardt, godt jeg er sterk! Synes i tillegg at det er utfordrende å få de stramme nok. Mens over hoftene og i skrittet strammer det nesten litt i overkant. Er så misfornøyd med setet pga dette. Er det grunnlag nok for reklamering tror dere ?

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Har opplevd drt samme. Men syns frøkna sitter veldig godt i sete uansett

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Samme med det når vi hadde det.. Orka det ikke mer, så vi kjøpte nytt...

Sent from my iPhone using BV Forum

Innimellom, men jeg drar alltid ut selene før jeg strammer igjen. Da får jeg det så stramt jeg vil. Men må ta i litt. Har du puteinnlegget i sete. Kan ha noe med det.

Sent from my iPad using BV Forum

Har opplevd drt samme. Men syns frøkna sitter veldig godt i sete uansett

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★
Tja, han sitter helt ok. Men sitter mye bedre i britax maxwayen i den andre bilen vår. Angrer på at jeg jeg kjøpte besafen egentlig :(

Innimellom, men jeg drar alltid ut selene før jeg strammer igjen. Da får jeg det så stramt jeg vil. Men må ta i litt. Har du puteinnlegget i sete. Kan ha noe med det.

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har prøvd det og :P Synes det er noe dritt å måtte dra meg ihjel hver gang han skal festes. Irriterer meg mer og mer.

Har merka det litt her og.
Særlig etter at det ble litt mer klær.
Men.jeg tror i tillegg at jeg må heve nakkestøtten litt, tror det også kan.komme av at Selene begynner.å komme litt langt nede bak nå ;)
Sjekka ut det?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

har opplevd litt det samme, men er så fornøyd med setet ellers så je irriterer meg ikke så mye over det.....

Har merka det litt her og.
Særlig etter at det ble litt mer klær.
Men.jeg tror i tillegg at jeg må heve nakkestøtten litt, tror det også kan.komme av at Selene begynner.å komme litt langt nede bak nå ;)
Sjekka ut det?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Er ikke så fryktelig lenge siden jeg heva nakkestøtta, men de vokser jo fort så det skal jeg sjekke. Synes å huske at den alltid har vært hard å dra i, men mulig jeg ikke har tenkt iver det hvis den evt har vært lettere...

Er ikke så fryktelig lenge siden jeg heva nakkestøtta, men de vokser jo fort så det skal jeg sjekke. Synes å huske at den alltid har vært hard å dra i, men mulig jeg ikke har tenkt iver det hvis den evt har vært lettere...

Ja den er litt hard. Var det med storebror sitt sete også husker jeg. Men ikke håpløst hard synes jeg. Har du prøvd å trykke inn den knappen som løser ut beltet når du skal stramme det? Det gjør jeg, og da er det ikke noe problem ;)
Er aakkurat på slutten jeg bruker begge hender og drar med ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Ja den er litt hard. Var det med storebror sitt sete også husker jeg. Men ikke håpløst hard synes jeg. Har du prøvd å trykke inn den knappen som løser ut beltet når du skal stramme det? Det gjør jeg, og da er det ikke noe problem ;)
Er aakkurat på slutten jeg bruker begge hender og drar med ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Er på slutten det er verst her og. Har ikke prøvd å holde inn knappen samtidig, det skal jeg prøve :) Mest lyst på annet sete nå, men da river samboer av seg håret :P

Er på slutten det er verst her og. Har ikke prøvd å holde inn knappen samtidig, det skal jeg prøve :) Mest lyst på annet sete nå, men da river samboer av seg håret :P

Haha, skulle tatt seg ut om.han.ble håpløs til jul :p
Er jo litt penger for et sete, så skjønner han jo ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Du kan jo prøve å reklamere :) Jeg har to seter, og det ene er mye tyngre å stramme enn det andre. Aldri helt skjønt hvorfor. Men det tyngste er skikkelig ekkelt innimellom, nesten så jeg gir opp å få strammet :S

Du kan jo prøve å reklamere :) Jeg har to seter, og det ene er mye tyngre å stramme enn det andre. Aldri helt skjønt hvorfor. Men det tyngste er skikkelig ekkelt innimellom, nesten så jeg gir opp å få strammet :S
Ja, for om det kan reklameres på så kan jeg vel kreve annen vare, evt pengene igjen? Nå er dette kjøpt i Sverlge men skulle ikke tro det var enorme forskjeller på reglementet. Lov å prøve seg:)

Ja, for om det kan reklameres på så kan jeg vel kreve annen vare, evt pengene igjen? Nå er dette kjøpt i Sverlge men skulle ikke tro det var enorme forskjeller på reglementet. Lov å prøve seg:)

Ja lov å prøve ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Jeg ville prøvd. Du har jo kjøpt en vare du ikke er fornøyd med! Er jo snakk om ganske mye penger.

Jepp, samme her...:rolleyes:
Fryktelig irriterende!

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Jeg å er misfornøyde med x3 så vi kjøpte hi way også er besafen i bil nr 2

Back
Topp