Noen som har erfaring med det setet? Eller vet noe om det? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal være mest i en bil men mulig at andre låner. Det så så lett ut å feste :/Vi hadde det. Brukte det egentlig bare bakovervendt. Veldig fornøyd, men sørg for at det skal stå i en og samme bil for det er fryktelig tungt. Litt knotete å feste første gang.
Altså, når du er vant til det, så går det som regel greit, men første gang knoter man. Er jo en del som skal være korrektDet skal være mest i en bil men mulig at andre låner. Det så så lett ut å feste :/
Takk for svarda vet jeg at jeg hvertfall skal prøve å feste før jeg Evt kjøper
![]()
Med isofix er det superlett å feste da, skal jo bare klikkes inn i festene ;-)Det skal være mest i en bil men mulig at andre låner. Det så så lett ut å feste :/
Takk for svarda vet jeg at jeg hvertfall skal prøve å feste før jeg Evt kjøper
![]()
Men med isofix er det jo lett da ;-)Altså, når du er vant til det, så går det som regel greit, men første gang knoter man. Er jo en del som skal være korrekt![]()
Ja, selve isofixen er lett, men er ei stang som skal i gulvet også, og den er litt verre syntes jegMen med isofix er det jo lett da ;-)
Med beltefeste litt verre ;-)
Synes ikke stanga er noe problem heller jeg ;-)Ja, selve isofixen er lett, men er ei stang som skal i gulvet også, og den er litt verre syntes jeghørtes lett ut, men var verre
![]()