BeSafe izi combi x3 isofix

Vi hadde det. Brukte det egentlig bare bakovervendt. Veldig fornøyd, men sørg for at det skal stå i en og samme bil for det er fryktelig tungt. Litt knotete å feste første gang.

Vi hadde det. Brukte det egentlig bare bakovervendt. Veldig fornøyd, men sørg for at det skal stå i en og samme bil for det er fryktelig tungt. Litt knotete å feste første gang.
Det skal være mest i en bil men mulig at andre låner. Det så så lett ut å feste :/
Takk for svar :D da vet jeg at jeg hvertfall skal prøve å feste før jeg Evt kjøper :)

Det skal være mest i en bil men mulig at andre låner. Det så så lett ut å feste :/
Takk for svar :D da vet jeg at jeg hvertfall skal prøve å feste før jeg Evt kjøper :)
Med isofix er det superlett å feste da, skal jo bare klikkes inn i festene ;-)

Vi har vært veldig fornøyd med besafe sine seter

Vi er veldig fornøyde. Har kun brukt det bakovervendt, så vet ikke hvordan det er fremovervendt.

Som nevnt over er det lett å feste med isofix :-)

Det eneste jeg har å utsette på det er at det ikke er beregnet på barn over 18 kilo.

Vi har det, men uten isofix. Det er tungt, går til 18 kg bare, så om en har store barn så ville jeg valgt et som går til 25 kg. Heldigvis ble vesla 18 kg bare en måned ca før hun ble fire år. Et stort sete, syns jeg, men helt ok. Knotete å feste uten isofix.

Vi hadde det før. Lillemor satt godt i det, og det virket stødig og trygt. Eneste minuset er vel at det tok veldig stor plass. Kommer til å kjøpe et annet til nestemann pga det.

Back
Topp