BeSafe izi Combi x3 - ØDELAGT!

~Prinsesse + nr 2~

Flørter med forumet
Julibarna2014
AARG!! Er det garanti på disse?
Kjøpte mitt BeSafe izi Combi x3 isofix sete på Barnashus sein 2011/tidlig 2012. I helga reiste eg til byen for å få nye isopor deler til sidene, bare for å holde setet og sikkerheten i god stand siden vi skal bruke dette videre til nestemann som kommer. Eg tok setet ut av bilen og montere på de nye isopor delene, men da eg skulle sette setet inni bilen igjen var ødelagt! "Jekken" som brukes til å stramme setet på plass ville ikke stramme, den var helt løs og gikk liksom ikke helt i gir. Ble bare enda mer oppgitt da eg ikke fant kvitteringen! Det var virkelig ikke planen å måtte bruke 4500,- på ett nytt sete, dette var best i test da eg kjøpte det, og regnet da med at det ville holde i mer enn 2år!

Bahh!!!
Fant nettopp ett skriv ang Garantien til BeSafe!

- 2 års garanti ved fabrikasjonsfeil, gjelder fra kjøpstidspunktet, gjelder ikke trekk og internbelter, ta kontakt med forhandler.
- Stolen må/skal brukes i henhold til bruksanvisning for at garantien skal være gyldig. Ta kontakt med forhandler som vil vurdere om stolen skal sendes til reparasjon. Retur eller ny stol kan ikke kreves. Garantien forlenges ikke ved reparasjon.
- Garantien bortfaller ved manglende kvittering, feilbruk eller ved feil på stolen som er forårsaket av dårlig behandling av stolen.

Shit så surt og frustrerende :( er så dyrt med nye seter! utrolig dårlig at det ikke tålte mer...

Mhm! Har snakket med BarnasHus, de sa eg bare skulle stikke innom så skulle de se om de kunne skifte ut delen der eller om de måtte sende det inn til reperasjon. Nevnte ikke noe om denne 2 års garantien, sa bare at slik skulle ikke skje og at de skulle ordne opp:)

Så håper det går seg til alikevell:)

Mhm! Har snakket med BarnasHus, de sa eg bare skulle stikke innom så skulle de se om de kunne skifte ut delen der eller om de måtte sende det inn til reperasjon. Nevnte ikke noe om denne 2 års garantien, sa bare at slik skulle ikke skje og at de skulle ordne opp:)

Så håper det går seg til alikevell:)
Håper det ordner seg uten dyr kostnad eller garanti og kvittering :)

Var innom Barnas Hus i går. Fikk ny "jekk" montert på setet mitt uten å verken oppgi navn eller vise kvittering. God kundeservice:) Trengte heller ikke å betale noe, eneste de lurte på var hvor gammelt setet var, så når eg svarte 2 år og 4 mnd så tok de det for god fisk og skiftet delen for meg:)

Back
Topp