Besafe isofix

Moffemamma

Glad i forumet
Har lyst på isofix på neste bilsete.
Er det bare besafe som har dette?
Hva er forskjellen på izi combi x3, izi kid x3 og izi comfort soft line?

Hva skal dere ha som neste bilsete?

Vi har kjøpt besafe izi combi x3 med isofix, og synes sete er fantastisk! Husker ikke helt forskjellene..

er vell noe forskjell i stoffet på dem tror jeg. også er det vell ikke alle som kan brukes både bakover og fremover vendt.
vi har izi combi X3 med isofix, vi er veldig fornøyd med det setet. hun sitter veldig godt i det, men hender hun henger litt når hun sovner. da tar det noen min, så retter hun seg opp selv, så det er ikke noe problem her!

Izi combi og izi kid er helt like. men combi kan snus. kid er vel noen hundrelapper billigere og da slipper en fristelsen med å snu. :) den siste vet jeg ikke. Vi har izi combi. Han sitter veldig bra i den, men den står høyt i bilen, så ikke sikkert den passer alle biler.

Hei!

Det er mange av de andre produsentene som også har isofix. Søsteren min har hatt Britax-setene fordi de var best i test den gangen de skulle kjøpe. Vi har Combi X3-setet. Kjempe fint. Vi liker det veldig godt. Men det er stort, assa - viktig å prøve det i bilen før dere kjøper. Dere får sikkert prøve det i butikken, ellers kan dere få teste vårt. Vi kjøpe vårt på Barnas hus på Alna på 20% før jul.  

Kjøpte i dag, 20 % på babyshop t.o.m i morgen.
combi x3. Tok stor plass i bilen, men gikk bra - å lenge lille meg sitter foran [;)]

Vi har kjøpt Besafe Izi kid med isofix. KJEMPEfornøyd!

Combi kan brukes både for- og bakovervendt, men det sies at det ikke er like trygt som 100% bakovervendt.
Kid er bare bakovervendt.
Comfort soft line vet jeg ingenting om:)

ORIGINAL: janem86

Vi har kjøpt besafe izi combi x3 med isofix, og synes sete er fantastisk! Husker ikke helt forskjellene..

samme her!

Back
Topp