Besafe gravidbelte

Rosie

Glad i forumet
Da jeg var gravid med førstemann for 8 år siden, var vel dette det første jeg kjøpte.

c316d98e0548167b86bdc65f74f2ec2e

Men vet senere det har vært til frem og tilbake om det vil ha noe funksjon i en evt ulykke eller ikke. (Jeg synes da også at det var topp i forhold til kvalmen, orka ingen ting som pressa mot magen) skal dere bruke slikt?

Til info er en pute som festes i bilsete og settes på delen for å dra den under magen. Så ved Gud forby en ulykke så kan det være med å redde fosteret (?)

Jeg bruker det når det blir ubehagelig å sitte med vanlig belte :) Jeg får ikke så stor mage, iallefall ikke de to andre gangene, så det var vanskelig å få beltet langt nok ned, altså under magen. Derfor er dette supert for meg :)

Brukte det ikke sist, siden jeg hadde hørt at det ikke ville utgjøre en forskjell for fosteret. At belte kun ga komfort.
Belte plaget meg ikke sist, så da blir det nok ikke kjøpt denne gangen heller :)

Bruker det fordi magen blir så øm, så er det bare bonus om det hjelper i ei eventuell bilulykke. Brukte det hele veien sist, og hjalp virkelig på ubehaget av stramt belte.

Back
Topp