Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har besafe og er kjempe fornøyd! Frøkna trives kjempe godt ogsåmen den tar fryktelig stor plass.
Her var det det eneste setet som gikk inn i sammen med Britax MaxWay og Maxi Cosi babystol i ei vanlig stasjonsvogn
Alle stoler er bedre og smale på forskjellige steder![]()
Her var det det eneste setet som gikk inn i sammen med Britax MaxWay og Maxi Cosi babystol i ei vanlig stasjonsvogn
Alle stoler er bedre og smale på forskjellige steder![]()
Den er nok ikke så bre
Kan hende den ikke er så bre, vi har bare en i baksete så har ikke merket det noe særlig den veien, men fikk betraktelig mindre benplass, så nå kan bare jeg sitte på passasjerplassen og hvis jeg kjører må mannen sitte bak megvi har en nyere vectra
Har besafe. Husker ikke helt hva det heter,men er sete nr to som du kan heve lengst. Forsåvidt veldig fornøyd med selve setet. Men noe jeg er veldig misfornøyd med er at det er veldig vanskelig å stramme setebelte, særlig for meg som er litt svak i hendene. Greit å være obs på når man skal kjøpe et så dyrt sete. Pga det ville jeg ikke kjøpt besafe igjen. Bare et lite tips.
Dette er snakk om beltestol, altså stol nummer tre! En beltestol tar ikke benplassen til de foran
Vi har besafe beltestol til eldste. Han liker det best, er mykest, kan justere ryggen. Synes også det virker mer solid en britaxen![]()
Har besafe. Husker ikke helt hva det heter,men er sete nr to som du kan heve lengst. Forsåvidt veldig fornøyd med selve setet. Men noe jeg er veldig misfornøyd med er at det er veldig vanskelig å stramme setebelte, særlig for meg som er litt svak i hendene. Greit å være obs på når man skal kjøpe et så dyrt sete. Pga det ville jeg ikke kjøpt besafe igjen. Bare et lite tips.
Beltestoler har ikke integrerte selerMå si meg enig! Krangler mye med setebeltene, ofte må mannen komme og hjelpe meg for at beltene skal sitte stramt nok og at de skal bli helt like. Syns også knappen du trykker på for å løsne beltene igjen er fryktelig kronglete plassert!
Men vi er likevel godt fornøyd, da vesla trives veldig godt i den![]()
Hvor er det salg? :-DHvilken er den beste? Må ha en som er god å sitte på, eldstejenta her klager fælt på britaxen, får vondt i ryggen. Det er -25% på bilstoler (kanskje kun beltestoler?) fra besafe på barnas hus i morgen.
Barnas hus jaHvilken er den beste? Må ha en som er god å sitte på, eldstejenta her klager fælt på britaxen, får vondt i ryggen. Det er -25% på bilstoler (kanskje kun beltestoler?) fra besafe på barnas hus i morgen.