Besøkende som alltid tar ut smokken

Ugleline

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Dette er garantert en særing ting for min del, men kjenner jeg blir irritert når besøkende napper smokken utav munnen på tvillingene fordi de skal "prate" med dem. Dette er uavhengig på om det blir hylskrik eller ikke. Jeg syns bare det er frekt :smiley-ashamed004 :bag: når de koser seg med smokken så kan de jo få lov til der. Prate kan de også gjøre med smokken. Kanskje de til og med spytter den ut selv :confused005 skjønner meg ikke helt på det :bag: burde jeg ta meg litt sammen på det her eller? :smiley-ashamed004

Dette er garantert en særing ting for min del, men kjenner jeg blir irritert når besøkende napper smokken utav munnen på tvillingene fordi de skal "prate" med dem. Dette er uavhengig på om det blir hylskrik eller ikke. Jeg syns bare det er frekt :smiley-ashamed004 :bag: når de koser seg med smokken så kan de jo få lov til der. Prate kan de også gjøre med smokken. Kanskje de til og med spytter den ut selv :confused005 skjønner meg ikke helt på det :bag: burde jeg ta meg litt sammen på det her eller? :smiley-ashamed004
Nei fy søren! Det hadde jeg sagt i fra om med én gang til vedkommende at ikke er greit. Spesielt om det fører til gråting fra barna.
Du kan jo prøve å nappe fra de mobilen deres, eller kaffekoppen eller gaffelen og se hvordan de liker det. :hilarious:

Tenker også at det ikke er greit! Spesielt med tanke på alderen deres, de skjønner jo ikke dette. Men, uansett, hadde det vært en 3åring og, man napper den ikke bare ut. Kan gjøres på andre måter, baby/barn må også vises respekt, det må man ikke glemme.

Nei fy søren! Det hadde jeg sagt i fra om med én gang til vedkommende at ikke er greit. Spesielt om det fører til gråting fra barna.
Du kan jo prøve å nappe fra de mobilen deres, eller kaffekoppen eller gaffelen og se hvordan de liker det. :hilarious:
Jeg sa I fra, 2 ganger! Fikk da beskjed om at "jammen jeg vil bare prate med de" :rolleyes: Men neste gang de kommer på besøk og de napper ut smokken så kommer jeg til å si kraftigere i fra. Kommer noke til å bruke eksempelet om at du gjør ikke sånn med andre voksne, fint jeg ikke er alene om å syns det er ugreit da :bag: får meg til å stå med piggene ute :smiley-ashamed004

Det er ganske respektløst ja, men mange tenker ikke over det med barn, nettopp fordi de er så lette å dulle med. De hadde neppe dratt ut smokken på en 3-åring.

Synes generelt folk gjør mye ubetenksomme ting med andres barn. Min ble vekket mens han sov i vogna, for hun hadde så lyst til å se ansiktet hans og flytta på vognposen og alt. Ble en såååå dårlig dag, og kjempe trøtt baby. :arghh:

Back
Topp